دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1403 - 11:45

دلجویی دانشگاهیان از خانواده شهدای حادثه تروریستی شهر بنت

دلجویی دانشگاهیان از خانواده شهدای حادثه تروریستی شهر بنت
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهدای حادثه اخیر تروریستی شهر بنت سیستان و بلوچستان دیدار و از آنها دلجویی کردند.
کد خبر : 935478

‏به گزارش خبرنگار آنا، مراسم دیدار و دلجویی از خانواده شهدای حادثه اخیر تروریستی شهر بنت توسط رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر و هیئت همراه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ابوالفضل نژادعلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر به همراه حجت الاسلام و المسلمین میری مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان و هیئت همراه با حضور در منزل شهید مجیب بلوچی و شهید پرویز کدخدایی از خانواده این دو شهید معزز به نمایندگی از طرف دکتر تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دلجویی  کردند.

دلجویی دانشگاهیان از خانواده شهدای حادثه تروریستی شهر بنت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های خانواده معزز شاهد و ایثارگران عنوان کرد: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران، به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده‌های معظم آنان باید با خدمت صادقانه و بی منت مسئولان تقویت شود.

نژادعلی خاطرنشان کرد: مسئولان و خادمان مردم خود را مکلف به خدمت به آحاد جامعه به پاس ارج نهادن به فداکاری، ایثار و باور و اعتقادات ناب اسلامی می‌دانند.

دلجویی دانشگاهیان از خانواده شهدای حادثه تروریستی شهر بنت

حجت الاسلام والمسلمین میری هم تکریم و ارج نهادن به صبر و مقاومت این عزیزان و تجلیل و تکریم از خانواده‌ آنان و شنیدن نظرات و بررسی مسائل و مشکلات آنان را از اهداف این دیدار برشمرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهیدان ذخایر و ارکان نظام و جامعه هستند و امنیت، سلامت، حفظ دین و تمامیت ارضی در کشورمان به برکت وجود شهدای والامقام و خانواده‌های گرانقدر این عزیزان است و ان شاء الله انتقام خون این شهدا را با یاری خداوند متعال خواهیم گرفت.

در پایان نیز با اهدای لوح یادبود از طرف محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سرپرست مرکز نیکشهر از گذشت و صبر جامعه ایثارگری تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش آنا، رویز کدخدایی دانشجویی رشته علوم ورزشی مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ و مجیب بلوچی دانشجوی رشته آموزش ابتدایی مقطع کاردانی ناپیوسته ورودی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پردیس آموزشی بنت واحد نیکشهر به همراه دو تن از بسیجیان شهر بنت در حملات تروریستی وحشیانه شهر بنت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب