دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 16:00

خرید تخفیف دار با بارکد متصل به حساب بانکی «سپینو»

خرید تخفیف دار با بارکد متصل به حساب بانکی «سپینو»
​تصور کنید در یک فروشگاه بزرگ، بعد از مدت زیادی زمان گذاشتن، سبد خرید را پر کرده و فاکتور را هم تحویل گرفته‌اید، اما ناگهان متوجه می‌شوید که کارت بانکی همراهتان نیست! این مشکلی است که همه ما، دست کم یک بار آن را تجربه کرده ایم.
کد خبر : 935434

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،در حالی که امروزه همه تراکنش های بانکی بر ابزارهای الکترونیک متمرکز شده اند، اما همچنان کارت های بانکی جایگاه خود را در عملیات های روزمره و حتی عملیات های مبتنی بر اینترنت، حفظ کرده اند.

توسعه اپلیکیشن‌های بانکی البته تا حدودی این مشکل را برطرف کرده است، اما واقعیت این است که کارکردهای مختلف این برنامه‌های کاربردی نیز هنوز نتوانسته است به اندازه کافی نیازهای مشتریان را برآورده کند.

«سپینو» بانک صادرات ایران اما با تلفیق چند خدمت بانکی در یک قالب، شرایط منحصر به فردی را برای مشتریان این بانک ایجاد کرده است. در «شهر تخفیف» این اپلیکیشن، امکان آن فراهم شده است که کاربران بتوانند از فروشگاه های طرف قرارداد با تخفیف بیشتری خرید کنند.

اما این همه ماجرا نیست. کاربران سپینو می توانند با استفاده از این خدمت، بدون به کارگیری کارت بانکی و تنها از طریق تولید یک بارکد متصل به حساب بانک صادرات ایران و یا اسکن کردن QR Code موجود در فروشگاه، مبلغ مورد نظر را به طور مستقیم از حساب برداشت کنند.

این روش، نه تنها سرعت عملیات بانکی را افزایش می دهد، بلکه خطاهایی مانند اشتباه محاسباتی اعداد و یا قطعی دستگاه های کارتخوان را هم دور می زند.​

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب