دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صادقی:

پارک علم و فناوری نیاز اصلی مجموعه فاوا / رصدخانه شهر تهران اطلاعات کافی برای رفع معضلات شهری دارد

پارک علم و فناوری نیاز اصلی مجموعه فاوا   رصدخانه شهر تهران اطلاعات کافی برای رفع معضلات شهری دارد
رئیس کمیته شهرهوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از نیازهای‌های اصلی سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر تهران پارک علم و فناوری است، گفت: رصدخانه شهر تهران اطلاعات خوبی در خصوص رفع معضلات شهر تهران در اختیار دارد و می‌توانیم به بهترين شکل از این اطلاعات استفاده کنیم.
کد خبر : 935429

به گزارش خبرگزاری آنا، احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران از سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهرداری تهران و دبیر خانه مرکزی تهران هوشمند بازدید کرد.

رئیس کمیته شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان فناوری‌های نوین و نو آور شهر تهران یکی از ارکان مهم شهرداری تهران است و باید در بودجه ریزی و تأمین نیرو‌های انسانی و  متخصص برای این مجموعه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: پارک علم و فناوری نیاز اصلی مجموعه فاوا است و رصد خانه شهر تهران، یکی از مجموعه‌های زیر نظر سازمان فاوا، مجموعه‌ای از اطلاعات کافی و با اهمیتی دارد که باید برای حل چالش‌ها و معضلات شهری به بهترین شکل استفاده کنیم و این مجموعه برای ما با اهمیت است.

صادقی در خصوص ون تاکسی‌هایی که باید در قالب نرم افزار «شاتل» به شهروندان خدمت رسانی داشته باشد؛ گفت: هر مجموعه‌ای در ابتدای کار، مشکلات و چالش‌های خود را دارد. مجموعه شاتل هم در ابتدای راه خود است، اما در آینده می‌تواند خدمات شایانی در حوزه حمل و نقل عمومی برای شهر تهران داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب