دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 15:13

شهادت سیدحسن نصرالله مقاومت را در نبرد با صهیونیست‌ها مصمم‌تر کرد

شهادت سیدحسن نصرالله مقاومت را در نبرد با صهیونیست‌ها مصمم‌تر کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیضا گفت: شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نه تنها جبهه مقاومت را سست نکرد؛ بلکه مصمم‌تر و با اراده مضاعف در حال نبرد با رژیم منحوس صهیونیستی هستند.
کد خبر : 935413

به گزارش خبرنگار آنا، علی اکبر تقیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیضا در نشست تبینی درباره عملیات غرورآفرین «وعده صادق دو» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا اظهارکرد:عملیات وعده صادق دو، بار دیگر به جهانیان ثابت کرد ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با ایمان راسخ خود در برابر تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستاده و در حمایت از جبهه مقاومت مقتدرانه ایستادگی و حمایت می‌کند.

تقیان افزود: شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نه تنها جبهه مقاومت را سست نکرد؛ بلکه مصمم‌تر و با اراده مضاعف در حال نبرد با رژیم منحوس صهیونیستی هستند به‌طوری‌که تل‌آویو و حیفا و برخی نقاط استراتژیک نظامی را زیر باران موشک‌های خود قرا داده تا به استکبار ثابت شود حزب الله و مقاومت زنده است و راه نصرالله در حزب الله ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا هم گفت: عملیات «وعده صادق دو» پاسخ محکمی از موضع اقتدار به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد.

روح‌الله زارع اظهار کرد: حضور با قدرت و اقتدار در تمامی عرصه‌های بین‌المللی امری بدیهی است که البته هر جا از خود ضعف و سستی نشان ندهیم، موفقیت ما دوچندان شده و بر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی چیره خواهیم شد.

وی افزود: رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سربازان ایران اسلامی و ایستادگی گروه‌های مقاومت در عملیات وعده صادق دو، بار دیگراقتدار ایران اسلامی را نشان داد و خوشحالی و مسرت آزادگان جهان اسلام را سبب شد و شکست بزرگی دیگر بر رژیم منحوس صهیونیستی وارد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب