دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 14:40
رازقی مطرح کرد؛

پذیرش مجدد دانشجوی پرستاری در دانشگاه آزاد بوشهر

پذیرش مجدد دانشجوی پرستاری در دانشگاه آزاد بوشهر
رئیس دانشگاه آزاد بوشهر با اشاره به پذیرش مجدد دانشجو در رشته پرستاری برای واحد بوشهر گفت: این اتفاق علاوه بر پذیرش دانشجو، نشان از تأیید زیرساخت‌های دانشگاه برای افزایش رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است.
کد خبر : 935401

به گزارش خبرنگار آنا از بوشهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در نشستی صمیمی با کارکنان واحد بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعید راز قی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در ابتدای این نشست با تسلیت و تبریک شهادت شهید سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان و همرزمانشان و نیز عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: بی شک این مسیری که در خط اسلام، خط مسلمانان، خط شیعیان و جبهه مقاومت ایجاد شده است، همچون همیشه استمرار خواهد داشت و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه خواهد داشت.

رازقی با تأکید بر اینکه بدنه کارمندی دانشگاه، پیکره عملکردی دانشگاه است، بیان کرد: کارکنان، علاوه بر بازو‌های اجرایی و عملیاتی دانشگاه، مهمترین شاکله در شناخت چالش‌ها و محدودیت‌ها هستند و تعیین کننده در مسائل اجرای امور.

پذیرش مجدد دانشجوی پرستاری در دانشگاه آزاد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به فصل بازگشایی دانشگاه‌ها عنوان کرد: این جلسه در حقیقت نشستی برای آگاهی از نظرات، دغدغه ها، تجربیات اجرایی همکاران و بهره گیری از دانش و خرد جمعی در پیشبرد امور جاری و تحقق اهداف دانشگاه است.

رازقی با اشاره به حضور یکساله خود در رأس امور دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، عنوان کرد: مشکلات و چالش‌های متعددی در تمام واحد‌ها و مراکز آموزشی استان وجود داشته و دارد که خوشبختانه با همت و همدلی تمام ارکان دانشگاه، بدون آسیب به فعالیت و اهداف عالی دانشگاه، پشت سر گذاشته است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه یکی از بزرگترین مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر، نبود زیرساخت متمرکز در شهر بوشهر است، توضیح داد: بعد مسافت مجتمع بزرگ و چندمنظوره عالیشهر از بوشهر و عدم استقبال دانشجویان و خانواده‌های ایشان در برگزاری کلاس‌ها در این مجتمع و نیز نبود مجتمع دانشگاهی یکجا در شهر سبب شده که علاوه بر ایجاد برخی ناهماهنگی سخت افزاری و نرم افزاری در اجرای امور جاری، عملیاتی کردن برخی اهداف بلند مدت دانشگاه را نیز با چالش روبه‌رو کند.

رازقی با تأکید بر نیاز به همدلی و همکاری در انجام وظایف، متذکر شد: بی شک مشکلاتی در هر بخش وجود دارد، اما برشمردن آن بدون ارائه راه حل و پیشنهاد رفع، جزء سیاه نمایی و دلزدگی عایدی نخواهد داشت.

ساخت مجموعه‌ای جدید دانشگاه در بوشهر به تأیید هیئت امنا رسید

وی با تأکید بر اینکه ساخت مجموعه‌ای جدید در بوشهر علاوه بر نیاز استان، یک الزام و مورد تأکید سازمان مرکزی دانشگاه نیز هست، اظهار کرد: این مهم در بودجه سال جاری پیش بینی شده و به تأیید هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر نیز رسیده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح برخی از اقدامات انجام شده در ۶ ماه نخست سال از جمله تفاهم نامه با پتروشیمی‌های مستقر در عسلویه و هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم، خاطرنشان کرد: امید است مجموعه این اقدامات، بستری مناسب برای پیشبرد و تحقق اهداف پیش بینی شده باشد.

پذیرش مجدد دانشجوی پرستاری در دانشگاه آزاد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به در نظر گرفتن افزایش ۲۰ درصدی تعداد دانشجو برای سال تحصیلی جدید در استان مدنظر است، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ایجاد رشته‌های تحصیلی جدید و پرتقاضا در تمامی مقاطع، این مهم نائل خواهد شد.

وی با اشاره به پذیرش مجدد دانشجو در رشته پرستاری برای واحد بوشهر، توضیح داد: این یک اتفاق خجسته برای دانشگاه و استان بوشهر خواهد بود که علاوه بر پذیرش دانشجو، نشان از تأیید زیرساخت‌های دانشگاه برای افزایش رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رشته پرستاری، دروازه ورود دانشگاه به رشته‌های جدید پزشکی و پیراپزشکی قلمداد می‌شود، عنوان کرد: درصدد ایجاد رشته‌هایی همچون علوم آزمایشگاهی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و ... هستیم.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه، خانه دوم تمام ارکان دانشگاه است، خواستار شد برای بهبود شرایط دانشگاه تلاش کرد که بهبود دانشگاه در هر بخش، موجب برکات و خیرات برای جامعه استان و فرزندانمان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب