دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 13:37

پیش‌رویداد سرو‌های آسمانی در کرمان برگزار می‌شود

پیش‌رویداد سرو‌های آسمانی در کرمان برگزار می‌شود
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان از برگزاری پیش‌رویداد جشنواره سرو‌های آسمانی در واحد دانشگاهی کرمان خبر داد.
کد خبر : 935369

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام هادی فتح‌الله نژاد زنگی‌آبادی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان در نشست هم‌اندیشی با دانشجویان منتخب دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر سرو به میزبانی کرمان اظهار کرد: قرار است اول بهمن‌ماه با مشاوره استادان دانشکده هنر و معماری و همراهی دانشجویان خلاق و هنرمند این دانشکده، پیش‌رویداد سرو‌های آسمانی با رویکرد زیارت جامعه کبیره و معرفی فضایل معنوی چهارده معصوم علیهم‌السلام در واحد کرمان برگزار شود.

وی نقش هنر در انتقال مفاهیم را بی‌بدیل عنوان کرد و افزود: انتقال مفاهیم به‌ویژه آمیزه‌های دینی به دلیل برخورداری از مفاهیم بالای معنوی و زیباشناختی آنها تأثیر شگرفی بر مخاطبان ایجاد خواهد کرد که با هیچ یک از ابزار‌های دیگر قابل مقایسه نیست.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان با استقبال از برگزاری برنامه‌هایی از این دست عنوان کرد: مطالبه جدی از هنرمندان و دست‌اندرکاران حوزه هنر به‌ویژه در دانشگاه‌ها حضور جدی در عرصه‌های دینی و مذهبی است.

فتانه جلال کمالی مدیر گروه گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده، گفت: در نظر داریم با مشارکت دانشجویان خلاق این دانشکده و با استفاده از تصویرسازی، نقاشی، پوستر، ارم و نشانه و هنر‌های دیجیتالی این پیش رویداد را برگزار کنیم.

حسین شهابی دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر سرو هم درباره جزئیات برگزاری این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب