دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 12:40

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد در مسابقات ملی بتن

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد در مسابقات ملی بتن
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد از درخشش دانشجویان مهندسی عمران این دانشگاه در بیست و دومین دوره مسابقات ملی بتن خبر داد.
کد خبر : 935357

به گزارش خبرنگار آنا، ایمان صادق‌خانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد از درخشش دانشجویان مهندسی عمران این دانشگاه در بیست و دومین دوره مسابقات ملی بتن که مهر جاری در دانشگاه آزاد شهرقدس و توسط انجمن بتن ایران و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد برگزار شد، خبر داد.

به گفته صادق‌خانی در این مسابقات تیم‌های مختلفی از دانشگاه‌های سراسر کشور در محور‌های تیرخمشی مسلح، نرم افزار طراحی دیوار حائل مسلح طره‌ای، بتن توانمند اقتصادی، سازه تخم مرغ EPD، تیر سبک خمشی و بتن سبک و پرمقاومت به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم «یارا» دانشکده مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد متشکل از زهرا پوررحیم و محمد کازرونی، احسان حاجیان و رحمت الله نظری تحت نظارت لیلا عادل زاده عضو هیئت علمی این دانشگاه موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات در بخش بتن پرمقاومت شدند.

صادق‌خانی اظهار کرد: توسعه مهارت‌های تخصصی دانشجویان در حین تحصیل و ایجاد شور و نشاط علمی از جمله اهداف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و حمایت از تیم‌های شرکت کننده در چنین مسابقات مهارتی-تخصصی در همین راستا انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب