دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی‌زاده عنوان کرد؛

برسی راهکاری‌های ارتقای سلامت و افزایش کارایی در سازمان غذا و دارو

برسی راهکاری‌های ارتقای سلامت و افزایش کارایی در سازمان غذا و دارو
مدیر راهبری، پایش و امور استان‌های سازمان غذا و دارو، بر اهمیت اولویت‌بندی شاخص‌های کلیدی عملکرد و هماهنگی با اسناد بالادستی و برنامه هفتم پیشرفت تاکید کرد.
کد خبر : 935355

به گزارش خبرگزاری آنا؛ عباس مهدی‌زاده مدیر راهبری، پایش و امور استان‌های سازمان غذا و دارو بیان کرد که پایش مستمر این شاخص‌ها توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی، مسیر ارتقای سلامت عمومی و رضایتمندی مردم را هموار می‌کند. 

وی با تأکید بر اهمیت اولویت‌بندی شاخص‌های کلیدی عملکرد در مسیر برنامه هفتم پیشرفت و اسناد بالادستی، اظهار داشت: این اولویت‌بندی می‌تواند کارایی سازمان غذا و دارو را افزایش داده و مسیر تحقق اهداف استراتژیک را هموار کند.

مدیر راهبری، پایش و امور استان‌های سازمان غذا و دارو همچنین بیان کرد: تعیین اهداف استراتژیک قابل اندازه‌گیری، در چارچوب اسناد بالادستی و برنامه هفتم پیشرفت، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهدی‌زاده افزود: این اهداف باید به‌صورت شفاف تعریف شوند و با توجه به مأموریت سازمان در تضمین ایمنی غذا و دارو و کنترل کیفیت محصولات، به‌طور دوره‌ای پایش شوند.

او تأکید کرد که استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی و داشبوردهای، امکان رصد وضعیت شاخص‌ها را فراهم می‌آورد و مشارکت کارکنان در ارائه راهکارهای نوآورانه نیز به تحقق اهداف استراتژیک سازمان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب