دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کیانی: مدیران تراکتور تیم را به حاشیه نبرند، برخی حرف ها جالب نیست/ بیرانوند آماده نبود پورحمیدی بازی کند

کیانی: مدیران تراکتور تیم را به حاشیه نبرند، برخی حرف ها جالب نیست  بیرانوند آماده نبود پورحمیدی بازی کند
بازیکن اسبق تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر بیرانوند تخلف کرده یا باشگاه پرسپولیس دچار اشتباهی شده، این قانون است که بین آنها قضاوت می‌کند.
کد خبر : 935332

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حواشی ایجاد شده برای تراکتور پس از جذب علیرضا بیرانوند و نیمکت نشینی حسین پورحمیدی که در دو فصل گذشته رکورد خوبی را در کلین شیت ثبت کرده بود، اظهار کرد: بیرانوند یکی از بهترین گلر‌های چند فصل اخیر تیم ملی بوده و در بازی با پا و دست مهارت ویژه‌ای دارد. از جذب این بازیکن خوشحال شدم، چون یک ملی‌پوش آماده است و در این فصل هم به غیر از بازی با فولاد که خوب ظاهر نشد، در دیگر بازی‌ها عملکرد خوبی داشت. مثمرثمر در تراکتور نشان داده، ولی درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که او تصمیم گرفته تا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند و الان کار به محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی کشیده،‌ای کاش تصمیمی گرفته می‌شد که چنین مسائلی پیش نیاید.

بیرانوند با باشگاه پرسپولیس به توافق برسد

وی ادامه داد: الان که کار به حکم کمیته استیناف کشیده شده و هر دو طرف به کمیته استیناف شکایت کرده‌اند، تراکتور وارد حاشیه شده است. همه می‌دانند تراکتور هواداران پرشماری دارد که عاشق این تیم هستند. خواهشی که دارم با احساسات طرفداران میلیونی تراکتور بازی نشود. اگر مشکلی برای انتقال بیرانوند وجود داشت و حواشی ایجاد می‌شد، از همان روز اول این بازیکن ملی‌پوش به تبریز نمی‌آمد. بیرانوند گلر بزرگی است و باید می‌دانست که ممکن است چنین مسائلی پیش آید. حالا دیر نشده، بیرانوند می‌تواند با باشگاه پرسپولیس به توافقی برسد که مسائل ختم شود. حرف‌هایی که بعد از بازی با فولاد زده شد برای فوتبال ما جالب نبود. باید به سمت مسائلی برویم که کیفیت فوتبال ما را بهتر کند. الان در پیج‌ها و سایت‌ها می‌بینیم از زد و بند نوشته‌اند. در شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس و بیرانوند چنین حرف‌هایی نیست. بیرانوند برای پرسپولیس زحمت کشیده و با خاطره‌ای خوش مسائل تمام شود. اگر ادامه پیدا کند اصلاً برای فوتبال ما خوب نیست.

بیرانوند آماده نبود پورحمیدی بازی کند

کاپیتان سابق تراکتور درباره اینکه سعید مظفری زاده سرپرست مدیرعاملی تراکتور به شدت از بیرانوند دفاع می‌کند و ممکن است کمیته استیناف حکم سنگین‌تری از کمیته استیناف بدهد، تصریح کرد: مظفری زاده از بیرانوند دفاع کند ولی در فضای مجازی نباشد. هواداران تراکتور را نباید دلسرد کرد، حواشی برای تیم بیشتر نشود، در بازی فولاد دیدیم که بیرانوند تمرکز نداشت. این حواشی از بازیکن و مدیرانی که در رأس کار هستند شروع می‌شود. تیم تراکتور آن قدر بزرگ است که نباید مدیران آن، تیم را به حاشیه ببرند. از طرفی در روزی که بیرانوند روحیه ندارد و آماده نیست، حسین پورحمیدی که در دو فصل اخیر بازی‌های خوبی کرده و پسر خوبی است، از دروازه تیم دفاع کند. حتماً که لزومی ندارد بیرانوند در همه بازی‌ها درون دروازه قرار بگیرد. تراکتور به اندازه کافی بازیکن دارد تا آماده‌ترین‌ها در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

موفقیت یک تیم از هر بازیکنی مهم‌تر است

وی خاطرنشان کرد: حواس مدیران تراکتور جمع باشد. تیمی که برای قهرمانی بسته شده نباید وارد حاشیه شود. این تیم با نفراتی که جذب کرده در شرایط بسیار خوبی است، همه ابزار‌ها را برای قهرمانی دارد. مردم و طرفداران تبریز و تراکتور لیاقت قهرمانی را دارند. به نظر من اگر قرار بر جنگیدن است باید با صداقت و روراستی باشد. نباید در فضای مجازی همدیگر را به جان هم بیندازیم. همه ما فوتبالی هستیم و نباید به یکدیگر بی احترامی کنیم. روزگار در گذر است و چند وقت دیگر، مقابل هم قرار می‌گیریم. هر اتفاقی افتاده قانون قضاوت می‌کند، اگر بیرانوند تخلف کرده یا باشگاه پرسپولیس دچار اشتباهی شده، این قانون است که تعیین می‌کند و بگذاریم با خیر و خوشی تمام شود. حاشیه‌ای برای تراکتور ایجاد نشود و به دنبال دیده شدن نباشیم. موفقیت یک تیم از هر بازیکنی مهم‌تر است، باز هم تأکید می‌کنم که باید احترام بیرانوند که دروازه‌بان ملی است حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب