دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عطارزاده مطرح کرد؛

دوران بازنشستگی آغاز فصل جدیدی از زندگی و پویایی انسان است

دوران بازنشستگی آغاز فصل جدیدی از زندگی و پویایی انسان است
معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: دوران بازنشستگی آغاز فصل جدیدی از زندگی و پویایی انسان است.
کد خبر : 935331

به گزارش خبرگزاری آنا، ‌ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در مراسم تقدیر از بازنشستگان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که در واحد تهران مرکزی بصورت یکپارچه برگزار شد، اظهار کرد: فهم بنده از دوران بازنشستگی این است که بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی و پویایی انسان است چرا که انسان، احسن الخالقین است و فصل بندی زندگی هم اقتضائات خود را دارد که باید کمال استفاده را از هر دوره‌ای از آن ببریم.

عطارزاده خاطرنشان کرد: از سال گذشته طرح جدیدی اجرایی نمودیم و به جای جزیره‌ای برگزار کردن مراسم تقدیر از بازنشستگان گرامی در واحد‌های دانشگاهی، این مراسم را بصورت یکپارچه و در سطح استان برگزار کردیم که نشان از ارتباط خوب و اتحاد و انسجام خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه همیشه خانه همه همکاران خوب و عزیزمان است و خشت به خشت واحد‌ها که ساخته شد، از تاسیس واحد‌ها گرفته، تا توسعه ساختمان ها، راه اندازی رشته ها، حضور دانشجویان، توسعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه و همه افتخارات و دستاورد‌های خوبی که تا کنون حاصل شده است، شادی‌ها و سختی ها، همه و همه مدیون زحمات این عزیزان است که با افتخار اکنون ما مسئول نگهداری و توسعه این میراث برای آیندگان می‌باشیم.

معاون معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: ببینم۳۰ سال پیش کجا بودیم. آیا در تهران این تعداد واحد و امکانات و نیروی انسانی داشتیم. امروز با افتخار دانشگاه آزاد استان تهران اعلام میکند دارای ۲۲واحد و قریب به ۳۰۰ هزار دانشجو و حدود ۱۰ هزار هیئت علمی و کارمند است که افتخارش متعلق به همه همکاران عزیزمان است.

وی گفت: برگزاری این مراسم‌ها به انسجام ارتباطی، اجتماعی و همفکری کمک میکند. همواره به روسای محترم واحد‌ها تاکید کرده ام که در تمامی مراسم‌ها از بازنشستگان عزیز دعوت کنند چرا که همگی عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

عطارزاده در پایان خاطرنشان کرد: در استان تهران تمام تلاش خود را برای تامین رفاهیات همه همکاران خوبمان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب