دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آزمون: کری را دوست دارم اما به حریف احترام می گذاریم

قلعه نویی: ایران جزو امن ترین کشورهاست/ فردا نباید اشتباه کنیم و موقعیت از دست بدهیم

قلعه نویی: ایران جزو امن ترین کشورهاست  فردا نباید اشتباه کنیم و موقعیت از دست بدهیم
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از بازیکنانم خواهش می کنم فردا موقعیتی که بدست می آورند نهایت استفاده را ببرند.
کد خبر : 935317

به گزارش خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان گفت: خوشحالم یک بار دیگر در کشور خوب ازبکستان هستم. قبل از هر چیز برای همکار خوبم آرزوی سلامتی می کنم تا هر چه زودتر مشکلش برطرف شود.

وی افزود: فردا یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم است. در درجه اول امیدوارم بازی شود که تماشاگران از آن لذت ببرند. می دانیم که تیم ازبکستان سختکوش است ولی ما هم ایرانیم و شرایط خوبی داریم. هر دو تیم با 6 امتیاز بهم رسیدند. اعتقادم این است که این گروه سختی است برخلاف اینکه فکر می کردند که آسان است. یکسری افکار تاکتیکی داریم که اجازه بدهید راجع به این افکارها زیاد صحبت نکنیم. خواهشم از بازیکنان این است که برخلاف دو بازی گذشته موقعیت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم.

قلعه نویی تاکید کرد: حقمان بیشتر از این گل های زده بود. فردا اجازه نداریم از موقعیت ها استفاده نکنیم. فردا کار سختی داریم و قطعا درگیرانه و فیزیکی است و شاید کمتر موقعیت برای هر دو تیم پیش بیاید و تیمی موفق است که تمرکز بهتر داشته باشد و هم وظایف تاکتیکی را بهتر اجرا کند و هم اینکه از موقعیت هایی که بدست می آوریم استفاده کنیم.

خبرنگار ازبکستانی در خصوص اینکه بازی با قطر در کجا برگزار می شود سوال پرسید که قلعه نویی گفت: اجازه بدهید ما همه تمرکز خود را برای بازی فردا بگذاریم اما کشور ایران و مردم آن جزو بهترین های دنیا هستند و ایران هم جزو امن ترین کشورهای دنیاست.

وی در پاسخ به این سوال که جواب فنی شما برای برگزاری بازی با قطر کجا باشد بهتر است، گفت: من هم با حرف اول شما موافقم که ما چندین بازی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم و خود ما هم با پرواز از تهران به تاشکند رسیدیم و اتفاق خاصی رخ نداده است اما اجازه بدهید بعد از بازی با ازبکستان در مورد این سوال جواب بدهیم و همه تمرکزمان را برای بازی فردا بگذاریم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه نظرش در مورد بازی فردا چیست و در رسانه های ایران گفته می شود که خط دفاع ایران ضعف هایی دارد عنوان کرد: اگر به بازی گذشته توجه کنید می بینید که ایران در بازی گذشته کلین شیت کرده است و این سوال شما را قبول ندارم. تنها تیمی که در گروه گل نخورده ما هستیم. سه بازی است که انجام دادیم دروازه ما بسته بوده تازه همان بازی با ازبکستان در مرحله قبلی هم خسته بودیم و هم بی انگیزه اما به گفته سرمربی خود ازبک ها خوب بازی کردیم. پس ما در ساختار دفاعی خوب هستیم اینکه شما در خط حمله بازیکنان قوی دارید قوبل داریم اما برای آنها برنامه داریم اما فوتبال است و هزار و یک اتفاق. تیم ما از هر نظر آماده مسابقه است و مترصد هستیم با یک بازی با برنامه 3 امتیاز را بدست بیاوریم اما نتیجه دست بالایی است.

قلعه نویی در خصوص اینکه تیم ملی توانایی بردن مقابل ازبکستان را دارد و این را در مسابقات کافا نشان داده، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که مسابقات کافا تشکیل شده و مطمئنم در سال های آینده تیم های تشکیل دهنده کافا قطب های آسیا خواهند شد. در جام ملت های آسیا حتی چند کشور به مراحل بالاتر رفتند. این اولین تورنمنت کافا بود که ایران قهرمان شد. ازبکستان هم جلوی تماشاگران خوبش بازی کرد و ما آنها را بردیم و کلین شیت کردیم و حتی دقایقی 10 نفره هم بودیم. کافا ادامه داشته باشد هم به فوتبال آسیا می تواند کمک کند هم به فوتبال منطقه.

به گزارش آنا، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال در خصوص بازی فردا گفت:  بازی سختی است ولی ما به عنوان بازیکن می دانیم چطور مقابل ازبکستان بازی کنیم. 3 امتیاز این مسابقه مهم است و امیدواریم که بدست آوریم.

وی در پاسخ به اینکه رقابت نزدیک دو تیم در سال های اخیر و کری خوانی بعضی بازیکنان ازبکستان برای ایرانچه نظری دارد گفت: ما بازیکن هستیم و من خودم کری خوانی را دوست دارم اما باید منطقی باشد. ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و این جزوی از فرهنگ ایرانی ماست که به حریف همیشه احترام می گذاریم اما آخرین باری که ازک ما را چالش کشاند نزدیک به سال 2012 است و بعد از ان بردی جلوی ما نداشتند چون میدانیم مقاتبل انها چطور بازی کنیم و فرداب  با تمام قوا می آییم و بدون هی استرسی کار خودمان را انجام می دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب