دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 11:42

خلاقیت مانع موازی‌کاری آموزشی مدارس سما و آموزش و پرورش می‌شود

خلاقیت مانع موازی‌کاری آموزشی مدارس سما و آموزش و پرورش می‌شود
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر گفت: با همه توان سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کرده و با ایجاد خلاقیت مانع موازی‌کاری آموزشی شویم.
کد خبر : 935316

به گزارش خبرنگار آنا، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در دیدار با مالک غلامی رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر با ارائه گزارشی از آمار و عملکرد مجموعه سما اظهار کرد: مجموعه سما کمک‌های شایانی را ازنظر فضای آموزشی، آزمایشگاه مرکزی، سایت کامپیوتری مجهز و نیز محتوای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شاخص و اشتغالزایی به آموزش و پرورش عرضه داشته است.

وی ارتقای کیفیت آموزش و پرورش را از اولویت‌های سمای بوشهر عنوان کرد و افزود: با همه توان سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کرده و با ایجاد خلاقیت مانع موازی کاری آموزشی شویم تا اهداف معاونت امور مدارس سما نیز محقق شود.

اتفاقات شایسته در کف مدارس برای ارتقای توانمندی دانش‌آموزان رخ می‌دهد

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: آموزش و پرورش با مسئولیت‌های متنوع تلاش می‌کند تا رویکرد تربیتی و پرورشی را در کنار موضوعات آموزشی مورد توجه و اهتمام قرار دهد.

مالک غلامی اضافه کرد: در کف مدارس اتفاقات شایسته و مناسبی در راستای ارتقای توانمندی دانش‌آموزان رخ می‌دهد که منطبق بر استاندارد‌ها و با هدف توانمندسازی نسل آینده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای دانش و مهارت معلمان مطرح کرد: باید معلمان همه ساله در دوره‌های آموزشی حضور پیدا کرده تا رتبه و جایگاه علمی خود را افزایش دهند و در این زمینه با همکاری استادان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: اولویت هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های آموزشی مهارت‌محور و فنی و حرفه‌ای است تا بتوانیم از ظرفیت مدارس سما در سایر حوزه‌ها استفاده کرده و نظام تعلیم و تربیت را رو به جلو حرکت دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب