دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 10:42

جشنواره امامت و مهدویت انسجام و همدلی ایجاد می‌کند

جشنواره امامت و مهدویت انسجام و همدلی ایجاد می‌کند
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر گفت: جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما انسجام، وفاق و همدلی ایجاد می‌کند.
کد خبر : 935310

به گزارش خبرنگار آنا، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در دیدار با مهدی سروش نسیب مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ارتقای کیفیت آموزش و پرورش را از اولویت‌های سما برشمرد و اظهار کرد: با همه توان سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کرده و با ایجاد خلاقیت مانع موازی کاری آموزشی شویم تا اهداف معاونت آموزش‌های عمومی و تعالی مدارس نیز محقق شود.

وی درباره جشنواره امامت و مهدویت که برآمده از سند تحول و تعالی دانشگاه بوده و عصاره این سند در حوزه فرهنگی، توجه به امر معنویت است، عنوان کرد: این جشنواره در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما انسجام و وفاق ایجاد می‌کند و با برگزاری آن به‌صورت استانی، رابطه مقامات استانی، شهری و محلی را با دانشگاه، آموزش و پرورش و مدارس سما تحکیم می‌بخشد که به‌طور غیرمستقیم مأموریت تعلیم و تربیت را بر عهده دارد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر به تشریح جشنواره امامت و مهدویت دانش‌آموزی و اقدامات صورت گرفته در این باره پرداخت و بیان کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ امامت و مهدویت و آشنایی دانش‌آموزان با ائمه اطهار به‌صورت نشست‌های قرارگاه‌های ۱۲ گانه بوده و با تأکید معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده که این جشنواره به‌صورت استانی در آذرماه سال جاری با همکاری ادارات آموزش و پرورش بر سه محور دانش‌آموز، خانواده و معلمان. مدارس در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

هاشمی با بیان ظرفیت موجود در مجموعه سما اعم از فضای آموزشی، امکانات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و ... آمادگی این مرکز را به‌منظور دستیابی به اهداف مورد نظر آموزش و پرورش در سال جدید اعلام کرد.

مهدی سروش‌نسیب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با اشاره به این موضوع که مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بازوی قدرتمند و توانمند آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده هستند از فعالیت‌ها و موفقیت‌های این مرکز تشکر و به بیان برنامه‌های آتی آموزش و پرورش و آماده همکاری آموزش و پرورش شهرستان بوشهر درباره برگزاری جشنواره استانی امامت و مهدویت دانش‌آموزی در راستای تعامل بهتر با معاونت امور مدارس سما بوشهر پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب