دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1403 - 14:53

تأکید بر حضور بیشتر دانشجویان در صنعت با عنوان طرح پویش

تأکید بر حضور بیشتر دانشجویان در صنعت با عنوان طرح پویش
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در میز مشترک همکاری دانشگاه و شهرک صنعتی سدید بر حضور بیشتر دانشجویان در صنعت با عنوان طرح پویش تأکید کرد.
کد خبر : 935223

به گزارش خبرنگار آنا، راهکار‌های توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه با حضور مسئولان شهرک سدید کرمان و هیئت رئیسه و مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید سلیمانی کرمان بررسی شد.

مدیر ارتباط با صنعت واحد شهید سلیمانی کرمان در این نشست با اشاره به تصمیمات اتخاذشده گفت: برگزاری یک میز مشترک همکاری بصورت مرتب و بررسی نتایج برنامه ریزی‌ها در این جلسات بررسی و برای ادامه کار برنامه ریزی صورت گرفت.

فرهاد همایونفر با اشاره به امکان حضور دانشجویان در قالب طرح پویش و کارآموزی در شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک سدید توضیح داد: نکته مهم اینکه انتظار می‌رود شرکت‌های صنعتی در خصوص جلب همکاری توجیه شوند و بزرگترین حسن این همکاری آن است که دانشجو در زمان دانشجویی با یک فن و حرفه‌ای آشنا می‌شود و این موضوع در هنگام فارغ التحصیلی منجر به استخدام و موفقیت بیشتر در بازار کار خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی امیدآفرینی و انتظار برای دستیابی به آینده روشن را از دغدغه‌های جوانان توصیف کرده و افزود: صنعت به نیرو نیاز دارد و دانشجو هم به تخصص و کار لذا یک ارتباط برد برد شکل گرفته و هردو طرف از آن منتفع خواهند شد.

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز در حاشیه این نشست ابراز امیدواری کرد با تداوم جلسات، ارتباط دانشگاه و صنعت گسترش پیدا کند و جلسات منظم هم اندیشی استید با حضور صاحبان مشاغل و شرکت‌های موفق در قالب روز فناوری زمینه ساز ایجاد انگیزه مضاعف در میان قشر تحصیل کرده باشد.

در میز مشترک همکاری دانشگاه و شهرک صنعتی سدید بر حضور بیشتر دانشجویان در صنعت با عنوان طرح پویش تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب