دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکسن سرطان شانس زندگی را دو برابر می‌کند

واکسن سرطان شانس زندگی را دو برابر می‌کند
واکسن سرطان، میزان بقا را دو برابر می‌کند و امید جدیدی را برانگیخته می‌کند.این واکسن سفارشی، امیدی برای درمان دارد و در مرحله نهایی آزمایشات در UCLH قرار دارد.
کد خبر : 935212

به گزارش آنا؛ بیماران بریتانیایی در حال آزمایش واکسن بالقوه درمانی شخصی شده mRNA برای مالنوم هستند که نور امیدی را برای بیماران سرطان پوست ارائه می‌کند.

این واکسن سفارشی ساخته‌شده توسط Moderna و MSD می‌تواند برای هر بیمار در عرض چند هفته ایجاد شود. به گفته Metro، آزمایشات اولیه کاهش قابل‌توجهی در عود مالنوم نشان داد. این واکسن با دستور دادن به سیستم ایمنی بدن برای هدف قرار دادن و از بین بردن سلول‌های سرطانی عمل می‌کند. این درمان نوآورانه در حال حاضر تحت آزمایشات مرحله نهایی به رهبری UCLH قرار دارد و بالقوه می‌تواند در برابر سرطان‌های ریه، مثانه و کلیه نیز مؤثر باشد.

Heather Shaw، سرپرست این کار آزمایی، نسبت به توانایی این دارو در درمان مالنوم ابراز خوش‌بینی کرد و در حال بررسی کاربرد آن در سایر سرطان‌ها است.

او گفت: این‌یک یاز هیجان‌انگیزترین چیز‌هایی است که در مدت‌زمان طولانی دیده‌ایم. این‌یک ابزار واقعاً دقیق است. چیز‌ها بسیار فنی هستند و به‌خوبی برای بیمار ایجاد می‌شوند، بیماران واقعاً در مورد آنها هیجان‌زده هستند.Steve Young، مردی ۵۲ ساله از استیونیج، که یک یاز اولین شرکت‌کنندگان در UCLH است.

https://www.ndtv.com/world-news/revolutionary-cancer-vaccine-doubles-survival-rates-igniting-new-hope-5529333

انتهای پیام/

برچسب ها: سرطان واکسن
ارسال نظر
قالیشویی ادیب