دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 اسفند 1393 - 08:40
چهکندی‌نژاد در گفت‌وگو با آنا:

1393سالی مملو از افتخارات ارزشمند برای دانشگاه آزاد اسلامی بود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: سال 1393سالی مملو از افتخارات ارزشمند برای دانشگاه آزاد اسلامی بود.
کد خبر : 9352

دکتر علی چهکندی‌نژاد، کارنامه سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی را مملو از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند توصیف کرد و گفت: تدبیر و کفایت مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی موجب تعمیق و ترویج روحیه جهادی و خدمت‌رسانی در میان همکاران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شد و این رویکرد برای اعتلای دانشگاه و درخشش این نهاد در مجامع بین المللی توفیقات زیادی به ارمغان آورد.


او با تشکر از توجه ویژه دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به معیشت و منزلت همکاران، این مسأله را در افزایش انگیزه و کارآیی مجموعه دانشگاه بسیار مؤثر توصیف کرد و با اشاره به افزایش مأموریت‌های دانشگاه به ویژه در رقابت با معتبرترین دانشگاه‌های جهان گفت: چون ریاست عالی دانشگاه مروج روحیه جهادی است که برای تحقق اهداف متعالی دانشگاه عزمی راسخ دارد. ایشان با تکریم همکاران انگیزه خدمت‌رسانی در استادان و کارکنان تقویت کرده‌اند؛ از این رو سال 1394 هم برای دانشگاه سالی با توفیقات مضاعف خواهد بود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بذری که دانشگاه آزاد اسلامی به ثمر رسانده است برکاتی جاودانه خواهد داشت، افزود: دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی هر چشم حقیقت‌بین و هر اندیشه منطقی را به تحسین وادار می کند.


وی ابراز امیدواری کرد که با عملیاتی شدن مطالبات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ویژه در زمینه آینده‌پژوهی و نیز راهبردهای مورد تأکید ریاست عالی دانشگاه در زمینه بهبود فرآیندها، اجرای طرح های فاخر و ماندگار فرهنگی ایجاد شوراهای راهبردی و بهره‌گیری از خرد جمعی، توسعه فرهنگ تجاری‌سازی تحقیقات، اهتمام برای جذب کمک‌های غیرشهریه‌ای و خدمت صادقانه به دانشجویان که ولی نعمتان دانشگاه هستند، دانشگاه آزاد اسلامی به افق جدیدی از بالندگی و پیشرفت دست یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد بیرجند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته