دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1403 - 13:43

بازدید مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد از واحد یزد

بازدید مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد از واحد یزد
مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان شاه ولی و دانشکده پزشکی حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب دانشگاه آزاد واحد یزد را بررسی کرد.
کد خبر : 935179

به گزارش خبرنگار آنا، مجتبی غفوری‌پور مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به یزد با هدف بررسی و ارزیابی امکانات و ظرفیت‌های موجود در حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از بیمارستان شاه ولی و دانشکده پزشکی حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب بازدید کرد.

وی با حضور در بیمارستان شاه ولی با بررسی تجهیزات و خدمات ارائه‌شده به بیماران با تأکید بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات درمانی اظهار کرد: همکاری و هماهنگی بین فعالان حوزه پزشکی و دانشگاه در بهبود وضع موجود تأثیرگذار است.

 مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از دانشکده پزشکی علی‌بن‌ابی‌طالب دانشگاه آزاد اسلامی یزد دیدن  با ظرفیت‌های پزشکی و پژوهشی آن آشنا شد و در دیدار با اعضا هیئت علمی و دانشجویان دانشکده عنوان کرد: فضای مناسب آموزشی و پژوهشی همان عرصه است که برای تربیت پزشکان متخصص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش آنا، در جلسه‌ای مشترک با معاون علوم پزشکی، رئیس بیمارستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد عملکرد این حوزه‌ها ارزیابی و بررسی و بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های دبیرخانه هیئت مؤسس در راستای بهبود شرایط آموزشی و درمانی در واحد یزد تأکید شد.

این سفر در راستای اهداف دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت خدمات پزشکی و آموزشی در کشور صورت گرفت و امید می‌رود نتایج آن به بهبود شرایط موجود و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه منجر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب