دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1403 - 13:25

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد با دانشجوی جانباز ۷۰ درصدی حادثه تروریستی راسک

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد با دانشجوی جانباز ۷۰ درصدی حادثه تروریستی راسک
مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با جانباز ۷۰ درصدی حادثه تروریستی راسک دیدار کردند.
کد خبر : 935171

به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به همراه حجت‌الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با محمدحسین کمالی دانشجوی مقطع دکتری رشته شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و جانباز ۷۰ درصدی حادثه تروریستی راسک دیدار کردند.

محمدرضا دهقانی‌اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار اظهار کرد: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا، ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده‌ آنان با خدمت صادقانه و بی‌منت مسئولان تقویت می‌شود.

وی افزود: خادمان مردم و خانواده‌ شاهد و ایثارگر، خود را مکلف به خدمت به آحاد جامعه به پاس فداکاری، ایثار و باور و اعتقادات ناب اسلامی می‌دانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، تکریم و ارج نهادن به صبر و مقاومت شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌ آنان و شنیدن نظرات و بررسی مسائل و مشکلات آنان را از اهداف این دیدار برشمرد.

به گزارش آنا، محمدحسین کمالی دانشجوی مقطع دکتری رشته شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) است که در حمله تروریستی راسک ۱۶ فروردین امسال مجروح و به درجه جانبازی نائل شد. در این حادثه سه نفر از نیرو‌های مدافع امنیت از سپاه الغدیر استان یزد به نام‌های حسین سرسنگی، حسین انتظاریان و امیرمحسن حسن‌نژاد به شهادت رسیدند و جمعی دیگر نیز جانباز و مجروح شدند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح قدردانی از گذشت و صبر جامعه ایثارگری تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب