دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 15:36

نماینده مردم کاشان: مشکلات مسکن مهر همچنان پابرجاست

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی، از وزارتخانه‌های زیربنایی کشور و عرصه خدمات عمومی به مردم است.
کد خبر : 93514

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل، در صحن علنی امروز دوشنبه 24 خردادماه، طی اظهاراتی بعد از سخنان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خوشبختانه کمیسیون امنیت راه‌ها به منظور کاهش تصادفات راه اندازی شده است، آقای وزیر شما در مورد تعهد مسکن مهر، خود را پاسخگو دانستید اما مشکلات همچنان پابرجاست.


وی افزود: نبود فضای سبز، امکانات بهداشتی، فرهنگی، آموزشی مسکن مهر را تنها به محلی برای اقامت تبدیل کرده است که باید هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود؛ البته در این مورد نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها نیز هست. طرح جایگزین مسکن اجتماعی به کجا رسیده؛ زیرا مشکل اصلی جوانان امروز تأمین مسکن است.


این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه «راه، یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری در کشور است»، گفت: طرح مشترکی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید انجام شود؛ زیرا برخی جاده‌های باارزش گردشگری، به دلیل وجود تصادفات زیاد، دیگر مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.


ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: تکمیل جاده‌هایی که مرتبط به سفرهای زیارتی است نیز باید کوتاه شود تا در سوخت هم صرفه‌جویی شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن مهر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته