دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1403 - 11:15

طوفان الاقصی نمونه بارز نفی سبیل و احیای عزت اسلامی است

طوفان الاقصی نمونه بارز نفی سبیل و احیای عزت اسلامی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: قطعاً توجه به اعتلای امت اسلامی یکی از مهم‌ترین راه‌های غلبه بر دشمن بوده و طوفان الاقصی نمودار بارز نفی سبیل و احیای عزت اسلامی است.
کد خبر : 935135

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در نشست تخصصی شناخت صهیونیسم اظهار کرد: قطعاً توجه به اعتلای امت اسلامی و اتکا به قدرت خداوند یکی از مهم‌ترین راه‌های غلبه بر دشمن و اهریمن‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بوده و طوفان الاقصی نمودار بارز نفی سبیل و احیای عزت اسلامی است.

وی با بیان اهمیت خاورمیانه به‌عنوان قلب دنیا گفت: منطقه غرب آسیا به‌عنوان شاهراه اتصال دنیا، نقطه مرکز انرژی و اقتصاد بین‌الملل و همچنین گرانیگاه ادیان الهی مورد طمع دشمنان بشریت بوده و همواره دشمنان قسم‌خورده دین و آیین برای تسلط بر آن نقشه کشیده‌اند که تأسیس رژیم صهیونی در این راستا ارزیابی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان توضیح داد: در چهار دهه اخیر، بزرگ‌ترین مانع اجرای سیاست‌های منطقه‌ای که توسط ایالات‌متحده آمریکا، انگلیس، هم‌پیمانان غربی و عمله‌های منطقه‌ای او حمایت می‌شود، جمهوری اسلامی بوده که با قدرت و صلابت جلوی اجرایی شدن طرح عقیم خاورمیانه جدید را با مشت آهنین گرفته است. قدرت سخت به‌عنوان مهم‌ترین عامل بقا هر کشور بوده و بی‌توجهی ناآگاهان به این مهم چیزی از اهمیت آن نخواهد کاست. 

زارع با اشاره به اینکه قدرت نرم کشور در مواجهه با دشمنان نیز دارای اهمیت بسیاری است، گفت: با وجود اهمیت قدرت نرم در همه ابعاد، مهم‌ترین فاکتور بازدارنده در مقابل دشمنان، قدرت سخت است؛ بنابراین بتوجه نظام و دکترین دفاعی، امنیتی و نظامی و تأکید آن بر موشک‌های دوربرد و نقطه زن یکی از نقاط قوت سیاست خارجی بوده که نباید توسط دشمنان به‌عنوان نقطه‌ضعف نظام اسلامی معرفی شود. 

وی در این زمینه، تلاش استادان و نخبگان را برای جهاد تبیین این موضوع مهم بسیار مؤثر برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب