دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 14:51
نائب رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با آنا؛

بوکسور وزن 49 کیلوگرم تیم ملی 2 سال محروم شد/ محرابی می‌تواند در ونزوئلا کسب سهمیه کند

روح الله حسینی گفت: متاسفانه ما دو روز قبل از اعزام تیم به رقابت‌های آذربایجان متوجه محرومیت دو بوکسور تیم ملی شدیم و در این دو روز نمی‌شد کاری کرد.
کد خبر : 93506

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی بوکس ایران در آستانه دور نهایی رقابت های کسب سهمیه المپیک با یک مشکل بزرگ روبرو شد. فدراسیون جهانی بوکس دو بوکسور تیم ملی را به دلیل حضور در رقابت‌های بین المللی محروم کرد. سجاد محرابی و امید احدی صفا دو بوکسوری هستند که از طرف فدراسیون جهانی بوکس محروم شدند.


روح الله حسینی نائب رئیس فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد محرومیت دو بوکسور ملی‌پوش ایران گفت: «امید احدی صفا بوکسور سبک وزن ایران حدود یکسال پیش در مسابقات کیک بوکسینگ بین المللی شرکت کرد و از قانون فدراسیون جهانی اطلاعی نداشت و فدراسیون جهانی هم این ورزشکار را برای دو سال محروم کرد اما سجاد محرابی وضعش فرق می‌کند و محرومیتش فقط برای مسابقات آذربایجان است و برای کسب سهمیه المپیک می‌تواند در رقابت‌های ونزوئلا به میدان برود.»


وی ادامه داد: «متاسفانه ما دو روز قبل از اعزام تیم به رقابت‌های آذربایجان متوجه شدیم و در این دو روز نمی‌شد کاری کرد. اما قطعا پیگیر کارهای احدی صفا هستیم تا بتوانیم محرومیت او را کاهش دهیم.»


نائب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص وضعیت ملی‌پوشان اعزامی بوکس به مسابقات آذربایجان بیان کرد: «نفرات اعزامی به مسابقات آذربایجان مشخص هستند و فقط دو تغییر در نفرات ایجاد شد. ما در وزن 49 کیلوگرم به دلیل اینکه خیلی دیر از محرومیت احدی صفا مطلع شدیم نمی‌توانیم جایگزینی برای او درنظر بگیریم اما در وزن سجاد محرابی، سیاوش امیدی نفر جایگزین این وزن است و به جای محرابی در مسابقات آذربایجان شرکت می‌کند.»


حسینی در خصوص همراهی رئیس فدراسیون با تیم ملی بوکس در مسابقات آذربایجان گفت: «رقابت‌های آذربایجان از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و بوکسورهای تیم ملی باید تمام سعی خودشان را بکنند تا در این رقابت ها سهمیه المپیک را کسب کنند. این مسابقات از حساسیت بالایی برخوردار است و به دلیل همین حساسیت‌ها ممکن است تخلفاتی صورت گیرد و به همین دلیل آقای ناطق خودش به این مسابقات می‌رود تا بتواند وضعیت ملی‌پوشان و جو حاکم بر مسابقات را کنترل کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته