دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 15:19

نماینده جلفا خطاب به وزیر راه: یاد جلسه رأی اعتماد افتادم/ حق انتقاد از مشکلات را ندارید، باید پاسخگو باشید

نماینده مرند و جلفا گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند در اقتصاد مقاومتی باید توانمندی‌های داخلی و ارتباط با خارج وجود داشته باشد که در این دو نکته مذکور وزارت راه و شهرسازی نقش ویژه‌ای دارد زیرا در موضوع رساندن تولیدات به بازارهای جهانی این وزارتخانه نقش دارد.
کد خبر : 93502

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا پس از ارائه گزارش راه و شهرسازی در جلسه علنی مجلس با تشکر از زحمات وزیر راه اظهار کرد: سخنرانی امروز شما من را به یاد سه سال گذشته و جلسه رأی اعتماد انداخت. اکنون شما سه سال است وزیر راه و شهرسازی هستید و حق انتقاد از مشکلات را ندارید و باید پاسخگوی مشکلات باشید.


وی با انتقاد از وضعیت راه‌های روستایی گفت: کانون تولیدات، روستاها هستند اما راه‌های مناسبی برای انتقال کالاها از آنها وجود ندارد و علی‌رغم بودجه تخصیص یافته به این راه‌ها هنوز اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است از وزیر راه می‌خواهم در این راستا توضیحاتی ارائه کند.
حسن‌نژاد گفت: متأسفانه شما در حوزه توسعه راه‌آهن و خطوط هوایی کار جدیدی انجام نداده‌اید.


این نماینده مجلس درباره مسکن مهر هم خاطرنشان کرد: ملت با دولت قرارداد بستند نه با رئیس دولت، و تعهد دولت قبلی را دولت فعلی باید تمام کند چراکه مساکن تحویل داده شده به لحاظ انشعابات بسیار مشکل دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته