دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

قیمت‌ها در میادین میوه و تره‌بار چگونه تغییر می کند؟ +فیلم

قیمت‌ها در میادین میوه و تره‌بار چگونه تغییر می کند؟ +فیلم
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درباره قیمت گذاری در میادین اظهارنظر کرد.
کد خبر : 934945

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درباره قیمت گذاری در میادین اظهار داشت:قیمت گذاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری هفته‌ای یکبار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط بازار، میزان تولید و فصل و همچنین شرایط آب و هوایی در قیمت گذاری تاثیر گذار است، ابراز داشت: تمام میادین در سطح شهر تهران تابع یک نرخ نامه است. قیمت‌ها روزانه توسط ناظرین و بازرس‌ها بررسی می‌شود. اگر موردی از تخلف باشد، جریمه مالی، نمره منفی و درج در پرونده را در پی دارد و ممکن است در مناقصات سال‌های آینده نیز اثر گذار باشد.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه روزانه ۵۵۰ هزار نوبت خرید و یک میلیون تراکنش در میادین انجام می‌شود، گفت: شرایط تامین کالا‌های اساسی و تره در میادین مناسب است و آماده پذیرای بیشتر شهروندان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت بروز تخلف شهروندان باید چه مسیری در پیش گیرند؟ ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل احتمالی می‌توانند به دفتر متصدیان بازار، غرف و همچنین از طریق QR کد اختصاصی غرفه می‌توانند نظرات و شکایات خود را دنبال کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: مشکلاتی در سامانه شهرزاد وجود دارد که در صدد رفع آن هستیم.

بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تشریح کرد؛ قیمت ها در میادین میوه و تره بار در چه بازه و چگونه تغییر می کند؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب