دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1403 - 10:16
حجازی‌فر مطرح کرد؛

نقش مؤثر دانشگاه آزاد در ارائه راهکارهای علمی احیای دریاچه ارومیه

نقش مؤثر دانشگاه آزاد در ارائه راهکارهای علمی احیای دریاچه ارومیه
مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی، خواستار همفکری و حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های صدا و سیما برای ارائه نقش مؤثر در احیای دریاچه ارومیه به‌عنوان مطالبه عمومی شد.
کد خبر : 934940

به گزارش خبرنگار آنا، نشست هم‌اندیشی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و مدیران صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی در این نشست با قدردانی از روحیه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در همکاری با این نهاد اظهار کرد: از زمان حضور دکتر ولیلو در این دانشگاه همکاری‌های اثرگذار با صدا و سیما افزایش یافته است؛ هرچند معتقدیم با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، این همکاری‌ها باید بیش از پیش نیز افزایش پیدا کنند.

ناصر حجازی‌فر، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی را ظرفیتی در زمینه‌های مختلف دانست و توضیح داد: زمینه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری در این دانشگاه بیشتر است.

وی، خواستار معرفی استادان صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف برای حضور در برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی  شد و افزود: ارائه دیدگاه‌های استادان دانشگاه در زمینه‌های مختلف ضمن آنکه اثرگذاری بیشتری برای مخاطبان دارد، با استقبال مناسبی نیز از سوی مخاطبان مواجه می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی به تولید برنامه‌های مختلف در صدا و سیمای استان در زمینه دلایل خشک شدن و راهکار‌های احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و خواستار همفکری و حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه‌ها برای ارائه نقش مؤثر در احیای دریاچه ارومیه به‌عنوان یک مطالبه عمومی شد.

مجتبی ابراهیمی معاون خبر صدا و سیمای آذربایجان‌غربی هم در این نشست با تأکید بر تعدد و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف گفت: تعداد برنامه‌های اجرا شده در این دانشگاه در زمینه‌های مختلف معادل ۱۵ سال بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب