دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1403 - 09:32
ولیلو مطرح کرد؛

پیشنهاد دانشگاه آزاد برای اخذ مجوز فعالیت مدرسه عالی مهارتی در حوزه رسانه

پیشنهاد دانشگاه آزاد برای اخذ مجوز فعالیت مدرسه عالی مهارتی در حوزه رسانه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از پیشنهاد این دانشگاه برای اخذ مجوز فعالیت مدرسه عالی مهارتی در حوزه رسانه خبر داد.
کد خبر : 934930

به گزارش خبرنگار آنا، نشست هم‌اندیشی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و مدیران صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در این نشست با قدردانی از مسئولان صدا و سیمای استان در پوشش اخبار و برنامه‌های دانشگاه، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در تولید برنامه‌های مختلف صدا و سیما اعلام کرد.

محمدرضا ولیلو با اشاره با تشریح اهداف و محور‌های رویداد ملی عصر امید غذا و فراسودمند‌ها در ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۸۰ شرکت دانش‌بنیان، ۲۰ کارخانه و صنایع برند کشور که در این زمینه‌ها فعال هستند در رویداد ملی عصر امید حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم حداقل ۱۰۰ شرکت و صنایع مرتبط دراین رویداد شرکت کنند تا براساس یافته‌هایی که شرکت‌های دانش‌بنیان در اختیار صنایع مرتبـط می‌گذارند، بتوانند برای مشکلات این صنایع چاره‌اندیشی کنند، گفت: مهمانانی در سطح بین‌الملل در این رویداد شرکت می‌کنند، به همین دلیل پوشش رسانه‌ای این رویداد بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر وحدت این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته سومین جشنواره بین‌المللی شعر وحدت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در میان ۱۴ برنامه برتر جشنواره سراسری امامت و مهدویت قرار گرفت که صدا و سیمای استان در پوشش برنامه‌های مختلف این جشنواره به‌خصوص آیین اختتامیه، نقش مؤثری در بازتاب خبری، فراگیر شدن آثار و نتایج حاصل از برگزاری این جشنواره در جامعه داشت.

ولیلو، برنامه تولیدی «نخبگان» توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در معرفی استادان برتر و تازه‌ترین یافته‌های علمی آنان را قابل توجه عنوان کرد و گفت: نقش این برنامه در بازتاب یافته‌های علمی و انعکاس موفقیت‌های استادان در حوزه‌های مختلف که به صورت هفتگی با حضور استادانی از دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز برگزار می‌شود، غیرقابل انکار است.

وی به برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی و بازدید‌های میدانی استادان و دانشجویان در زمینه‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: پوشش رسانه‌ای برنامه‌هایی که نشان از پویایی جامعه و قشر جوان دارند، موجب امیدآفرینی و تحول در جوانان می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی متذکر شد: دبیرخانه استانی آذربایجان‌غربی رویداد سراسری رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی این استان بوده و سال گذشته ۲۹۰ تیم از سراسر استان آذربایجان‌غربی که عمدتاً دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بودند، در این رقابت‌ها شرکت کردند.

ولیلو یادآور شد: همفکری و هم‌افزایی مدیران صدا و سیمای آذربایجان‌غربی در نحوه پوشش رسانه‌ای و تعیین موضوعات این کرسی‌ها حائز اهمیت است.

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در زمینه‌های مختلف برای عموم مردم جامعه به‌خصوص جوانان و دانشجویان عنوان کرد: حضور استادان فعالِ این مرکز در برنامه‌های مختلف صدا و سیما و ارائه محتوا‌های مناسب با سلیقه و نیاز مخاطبان مورد توجه و استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، پیشنهاد اخذ مجوز فعالیت مدرسه عالی مهارتی در حوزه رسانه را داد و افزود: متخصصان و مسئولان رسانه‌ای سازمان صدا و سیما می‌توانند با حضور در این مدرسه عالی مهارتی ضمن به اشتراک گذاشتن فعالیت‌ها و سوابق رسانه‌ای خود در تربیت افرادی متخصص در حوزه رسانه با توجه به گسترش اهمیت آن در دنیای امروز گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب