دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1403 - 16:50
دهقانی تأکید کرد؛

رفع نیاز عاطفی و حمایت از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی

رفع نیاز عاطفی و حمایت از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: کانون بازنشستگان منبعی از خیر و برکت است و می‌تواند به تأمین امنیت روانی و نیاز‌های عاطفی آنان کمک کند.
کد خبر : 934881

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری در جمع اعضای کانون بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: این کانون در مرحله نخست برای خودمان منشأ خیر و برکت است.

دهقانی اشکذری از دو جنبه این تشکل را مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: از بعد امنیت روانی و نیاز روحی به علت تنهایی بازنشستگان، نیاز عاطفی آنان با برگزاری دورهمی و جلسات مشترک برطرف خواهد شد. 

وی بحث مالی را یکی دیگر از نیاز‌های بازنشستگان ذکر کرد و گفت: بی توجهی به مسئله اقتصاد، باعث از رونق افتادن کانون شده و آنان می‌توانند در کار‌هایی برون سپاری مانند آژانس، رستوران و زیراکس به دانشگاه کمک کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ابراز امیدواری کرد با مکاتباتی که با واحد‌های استان انجام گرفته اتفاقات خوبی برای کانون بازنشستگان رقم زده شود.

در ادامه حسن منصوری از کارمندان بازنشسته به بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان در زمینه بیمه تکمیلی پرداخت و خواستار استفاده از ظرفیت واحد‌های دانشگاهی استان یزد برای امور تفریحی بازنشستگان و صدور کارت بازنشستگی شد.

در پایان اعضای شرکت کننده در جلسه به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و موارد بررسی و در پاره‌ای از موارد ارائه طریق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب