دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1403 - 16:58

ارسال اثر به جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان بوشهر تمدید شد

ارسال اثر به جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان بوشهر تمدید شد
دبیر جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان استان بوشهر از تمدید این جشنواره تا پایان مهر در این استان خبر داد.
کد خبر : 934867

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و دبیر جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان استان بوشهر در نشست خبری مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار کرد: با هدف استفاده نودانشجویان دانشگاه‌های استان بوشهر ارسال اثر به این جشنواره تا پایان مهر تمدید شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۶۴۵ مقاله علمی پژوهشی به این جشنواره واصل شده و تا آبان ماه برگزیدگان استانی این جشنواره معرفی می‌شوند. برگزیدگان استانی به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جزء سه استان برتر در حوزه نهج‌البلاغه هستیم این نهاد در حال برنامه‌ریزی برای اجرای مسابقه نهج‌البلاغه است.

داستار افزود: با حضور دانشجویان جدید رتبه استان افزایش خواهد داشت و تاکنون بیش از ۲۰۰ پایان‌نامه علمی به چاپ رسیده یا در حال چاپ است.

وی بیان کرد: امسال برای سومین بار است که طرح حامیم در استان بوشهر برگزار خواهد شد که در این طرح افراد حلقه میانی دانشگاه و مردم هستند. باید نیاز‌های مردم در دانشگاه‌ها و جامعه آسیب‌شناسی و مطالبه‌گری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب