دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1403 - 16:55
در جلسه هماهنگی دانشگاه آزاد مرودشت تشریح شد؛

محورهای همایش ملی پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی

محورهای همایش ملی پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی
دومین همایش ملی پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
کد خبر : 934858

به گزارش خبرنگار آنا، دومین همایش ملی پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در ۳ آبان سال جاری به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد. محور‌های این همایش شامل فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، حقوق و اخلاق ورزشی، رشد و روانشناسی ورزشی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی می‌شود در همین راستا جلسه هماهنگی برگزاری این همایش در فرمانداری شهرستان مرودشت برگزار شد. 

آمادگی واحد مرودشت در راستای رشد و توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشی

سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این جلسه اظهار کرد: در پی برگزاری موفق نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی و نظر به استقبال و درخواست مخاطبان این واحد دانشگاهی به‌عنوان برگزارکننده این همایش بر آن شد تا در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه موجود در این زمینه دومین همایش ملی پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی را میزبانی و برگزار کند.

وی با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در راستای همکاری و همفکری بیشتر با ادارات و نهاد‌های شهرستان در همه زمینه‌ها ازجمله رشد و توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشی، فرهنگی و ورزشی، خواستار همدلی و همفکری بیشتر مسئولین ادارات شهرستان درباره هرچه بهتر برگزار شدن این همایش شد.

 لزوم تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر ادارات شهرستان با واحد مرودشت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت نیز با تأکید بر لزوم تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر ادارات شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش گفت: این شهرستان با دارا بودن سرمایه‌های اجتماعی فراوان ازجمله نیروی انسانی جوان و خلاق، می‌تواند با کمک دانشگاه در حوزه‌های مختلف نقش مؤثری را ایفا کرده و با برگزاری چنین همایش‌های ملی که مایه مباهات و افتخار شهرستان بوده، بتوان علاوه بر توان‌افزایی و افزایش نقاط قوت در زمینه رشد و شکوفایی بیشتر نیز گام بردارد.

اسماعیل خوشبخت با تأکید بر لزوم حضور و نقش پررنگ‌تر استادان دانشگاه در فعالیت‌ها و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان شهرستان عنوان کرد: لازم است با فراهم کردن زمینه‌های حضور و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی استادان دانشگاه و تعامل بیشتر با مسئولان شهرستان، نتایج مثبت آن برای خدمت به مردم و جامعه نمایان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب