دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نوسازی مدارس استان تهران دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

نوسازی مدارس استان تهران دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در راستای تقدیر از تلاشگران و موثران نهادهای دولتی مربوط به سال 1402 برگزار و دستگاه‌های برتر استانی معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر : 934847

به گزارش خبرگزاری آنا، ‌بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در راستای تقدیر از تلاشگران و موثران نهاد‌های دولتی مربوط به سال ۱۴۰۲ برگزار و دستگاه‌های برتر استانی معرفی و تجلیل شدند.

بر این اساس، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران دستگاه برتر اجرایی در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیأت وزیران در بیست و ششمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران در سال ۱۴۰۲ ارزیابی و مورد تقدیر و تکریم قرار گرفت.

در این مراسم، عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ضمن دریافت تندیس و لوح سپاس این جشنواره، از زحمات تمامی کارکنان خدوم نوسازی مدارس تشکر و ابراز امیدواری کرد با همتی که در بین جهادگران مدرسه‌ساز وجود دارد، بتوانیم با کمک تمامی بخش‌های دولت همچون گذشته در توسعه فضا‌های آموزشی استان تهران موفق باشیم.

در سال ۱۴۰۲ که پایه ارزیابی جشنواره شهید رجایی است، نوسازی مدارس موفق به ساخت ۱۱۱ پروژه آموزشی با ۱۲۷۶ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۱۶۲۰۰۰ مترمربع در سراسر استان تهران بود که باعث شد ۳۸۰۰۰ دانش‌آموز وارد کلاس‌های درس نوساز و استاندارد شوند.

همچنین، مطابق مصوبات سفر ریاست جمهوری و هیأت وزیران به استان تهران مقرر بود که ۲۲ مدرسه با ۲۹۵ کلاس درس در استان تهران احداث شود که در کمتر از ۲ سال، ۱۵ مدرسه تکمیل و تحویل دانش‌آموزان در مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران شد و مابقی نیز در روز و ماه‌های آینده آماده تحویل می‌شوند.

سرعت در تحقق مصوبات آموزشی سفر هیأت وزیران به استان تهران باعث شد تا نوسازی مدارس که به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو و عملیاتی محسوب می‌شود، با دقت فراوان و ظرافت حداکثری این تعداد مدرسه مورد نیاز را در مناطق هدف احداث و تحویل داده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب