دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار نقدی: آرشیو افشاگری‌های دانشجویان خط امام در لانه جاسوسی در معرض عموم قرار می‌گیرد

سردار نقدی: آرشیو افشاگری‌های دانشجویان خط امام در لانه جاسوسی در معرض عموم قرار می‌گیرد
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: صداوسیما هم امسال وعده‌ داده آرشیوهای افشاگری‌های دانشجویان خط امام در لانه جاسوسی در معرض عموم قرار بگیرد تا بیان بشود و نسل جدید هم با این اسناد تاریخی آشنا بشوند.
کد خبر : 934811

به گزارش خبرگزاری آنا،  سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های درنظر گرفته شده برای بزرگداشت ۱۳ آبان امسال اظهارکرد:امیدواریم همزمان با چهلمین روز شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دانش‌آموزان با کاردستی‌ها، نقاشی‌ها و سرودهای خودجوش به استقبال این مراسم بروند و همینطور مردم عزیز کشورمان همانند گذشته پرشورتر این مراسم را برگزار کنند.

وی تأکید کرد: کل مراسم ۱۳ آبان از قاری و مجری و شعرخوانی و سرودخانی و همه اینها به عهده دانش آموزان است تا در سراسر کشور نقش آفرینی بر عهده خود دانش آموزان باشد.

سردار نقدی گفت: دانشجویان ما هم امسال یک ابتکار جدیدی  داشتند که یک سنت جدید پایه ریزی بشود که هر سال در پنجشنبه قبل از ۱۳ آبان یادواره فاتحان شهید به یاد ده‌ها دانشجوی شهید فاتح لانه جاسوسی در دانشگاه خودشان برگزار بشود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امسال حقوقدانان لایحه بازگشت ثروت‌های غارت شده توسط رژیم شاه که به آمریکا انتقال پیدا کرده را تنظیم کردند که این در معرض عموم قرار داده می‌شود تا مردم شکایت‌های خودشان را مطرح کنند.

سردار نقدی اظهارداشت: صداوسیما هم امسال وعده داده آرشیو‌های افشاگری‌های دانشجویان خط امام در لانه جاسوسی در معرض عموم قرار بگیرد تا بیان بشود و نسل جدید هم با این اسناد تاریخی آشنا بشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب