دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1403 - 18:41

وزیر ورزش: قول می‌دهیم جایگاه ورزش ایران را بالاتر ببریم

وزیر ورزش: قول می‌دهیم جایگاه ورزش ایران را بالاتر ببریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: قول می‌دهیم ورزش را به جایگاه‌های بالاتر برسانیم و این قطعا با همدلی و صمیمیت و جوانمردی همه خانواده ورزش به دست خواهد آمد.
کد خبر : 934711

به گزارش خبرگزاری آنا، احمد دنیا مالی در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت که امروز به میزبانی زورخانه شهدای کن برگزار شد اظهار کرد: این مراسم به احترام شهدایی است که تلاش زیادی برای جامعه اسلام کشیدند و در طول عمر بابرکت خود مقابل ظلم ایستادگی کردند. شهید سیدحسن نصرالله سرباز واقعی رهبر انقلاب بود. یادی می‌کنیم از شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده باارزش جبهه‌های مقاومت که جانش را برای اعتلای جمهوری اسلامی گذاشت.

وی ادامه داد: امروز در دنیای اسلام یکی از مباحث اصلی بحث مبارزه با سلطه است. ملت ایران از شروع انقلاب اسلامی همواره با تحریم و کارشکنی‌های کشور‌های غربی به ویژه آمریکا مواجه بود که امام راحل به خوبی واژه شیطان بزرگ را برای این کشور به کار گرفت. آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با همدستی شاه و خانواده او دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد.

دنیامالی خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار در ادامه با شروع جنگ تحمیلی و کمک به رژیم بعثی عراق دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران نشان داد. ما در هشت سال دفاع مقدس از خودمان دفاع کردیم و خواهان جنگ نبودیم و در این راه ۲۲۰ هزار شهید دادیم. این درحالی بود که خیلی از کشور‌ها به عراق کمک می‌کردند و سلاح می‌دادند که علیه ایران مبارزه کند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: نهال جمهوری اسلامی با خون‌هایی که دادیم بارور شد و بعد از گذشته چهار دهه ما یاد گرفته‌ایم که مقابل دشمن و تجاوز سکوت نکنیم. شهدایی که در این مدت نیز داشتیم به خاطر دفاع از مرز و بوم است. ما جنگ‌طلب نیستیم و به دنبال دفاع از خودمان هستیم. اگر کشوری بخواهد به این مرز و بوم تعرض کند قطعا جواب دندان شکن خواهد دید. ما هشت سال با دست خالی جنگیدیم و اراده کردیم و سختی‌ها را به جان خریدیدم که اقتدار نظام را نشان دهیم.

وی افزود: اگر به اسراییل موشک زدیم به این خاطر بود که از کشور دفاع کنیم. فرزندان ایران سلاح‌هایی تولید کرده‌اند که هنوز از آن رونمایی نشده و یک گوشه‌ای از آن را چند روز پیش به اسراییلی‌ها نشان دادیم.

احمد دنیامالی خاطرنشان کرد: امروز جمع شدیم یاد و خاطره کسانی را گرامی بداریم که مدافع حق و حقیقت و مردم مظلوم فلسطین بودند. جهان امروز جهان سلطه است و کشور‌های غربی به دنبال این سلطه هستند و با انجام هرکاری می‌خواهند کدخدایی خود را نشان دهند، ولی همواره به دنبال محکوم کردن مسلمانان هستند. ما ترسی نداریم و همچون گذشته مقتدر در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: بار دیگر روز جمعه اقتدار ایران اسلامی به همه جهانیان نشان داده شد و بعد از پنج سال شاهد حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه بودیم و حضور پرشور مردم این را ثابت کرد که هرجا بحث دفاع از تمامیت کشور باشد ما با اقتدار مقابل ظلم و ظالم خواهیم ایستاد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ما جنگ طلب نیستیم ولی دفاع را حق مشروع خودمان می‌دانیم و از حقوق مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نخواهیم آمد. آینده روشنی پیش‌رو داریم و این وعده رهبر انقلاب است و ما در آینده شاهد تحولات چشم‌گیر در ایران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: فشار اقتصادی روی مردم است و ما به عنوان دولت این موضوع را درک می‌کنیم و به دنبال شرایطی هستیم که وضعیت اقتصادی را برای مردم آسان کنیم. بخش عمده این شرایط اقتصادی به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا است که طی سالیان متمادی علیه کشورمان وضع کرده است. به برکت اینکه شهدا و رزمندگان ما نگذاشتند یک متر از خاک این مملکت به دست رژیم بعثی بیفتد قطعا روز‌های خوبی در انتظار ایران خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از حضور استاد شیرخدا در این مراسم تشکر می‌کنم که با صدای گرم خودشان رونق بیشتری به مراسم بخشیدند.

دنیامالی اظهار داشت: آنچه از ما انتظار می‌رود امیدآفرینی و عزت و افتخار برای ملت عزیز ایران است. قول می‌دهیم ورزش را به جایگاه‌های بالاتر برسانیم و این قطعا با همدلی و صمیمیت و جوانمردی همه خانواده ورزش به دست خواهد آمد. هدف ما این است که در بازی‌های آسیایی ژاپن و المپیک آمریکا بهترین نتیجه را به دست آوریم و قطعا این توانمندی در ورزشکاران ما وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب