دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 13:57

مصاف اسپانیا با چک/ ماتادورها با قدرت آغاز می‌کنند؟

تیم ملی اسپانیا در نخستین بازی خودش در یورو 2016 امشب به مصاف جمهوری چک می‌رود.
کد خبر : 93461

به گزارش گروه ورزشی آنا، در جام جهانی گذشته گفته شد که اسپانیا تمام شده است اما همین که عنوان مدافع عنوان قهرمانی را در یورو 2016 یدک می کشد ثابت می کند که کارشناسان فوتبال عجول بوده‌اند. باید این مسابقات را هم دید و سپس نظر صادر کرد.
اسپانیا آنقدر در اوج مانده است که دو سال پس از ناکامی هم مدعی است. گرچه عملکرد شاگردان دل بوسکه در مرحله انتخابی به خودی خود بی نقص بوده است، آنها از 30 امتیاز ممکن 27 امتیاز به دست آوردند تا خود جوابی باشد برای آنها که فوتبال اسپانیا را تمام شده دانستند. پس ماتادورها هنوز نمرده اند!
آنها تیمی اند که بین سال های 2006 تا 2014 شکست نخوردند. 36 بازی بدون باخت برای یک تیم ملی از آنها افسانه ای می سازد که ناکامی در یک تورنمنت (حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2014) برایشان حکم مرگ و انجماد و پایان شکوه و عظمت را داشته است.


اما ماتادورها هنوز زنده اند. آنها را نمی توان نادیده گرفت. چه خوشمان بیاید یا نه آنها یکی از تیم های پرافتخار جام ملت های اروپا هستند. با یکی دوجین بازیکن ستاره که نامشان را صدها بار در طول فصل می شنویم.
ترکیب احتمالی اسپانیا: کاسیاس، خوان فران، پیکه، رامو، آلبا، بوسکتس، سیلوا، فابرگاس، اینیستا، نولیتو، موراتا
در سوی دیگر میدان جمهوری چک است. تیمی که انتظار می رفت در دوران طلایی‌اش بتواند یورو را فتح کند اما نتوانست. نه در سال 1996 و در سال 2004 که تیمی بسیار قدرتمند بودند. این تیم پس از آن که چکسلواکی به دو کشور تقسسیم شد، همیشه تیم خوبی بوده‌اند و در حد و اندازه های یک مدعی قد علم کرده‌اند اما این بار در نخستین گام به قهرمان دوره پیش برخورده اند. باید دید یاران چک می توانند اسپانیا را که همچون گاوی خشمگین در میدان سبز فوتبال است، متوقف کنند.


چک در این دوره همانند دوره های پیش ستاره ندارد و جز چک که فصل بی نظیری را با آرسنال گذراند، باقی نامی نیستند که بر سر زبان ها باشد.
ترکیب احتمالی تیم جمهوری چک:چک، کادربک، سیووک، کادلچ، گبره سلاسیه،داریدا، پلاسیل، دوکال، روسیچکی، کرجسی،نسید


انتهای پیام/

برچسب ها: اسپانیا چک کاسیاس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته