دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1403 - 11:32

مزایای استفاده از شرکت اسپیدکس برای پست به خارج

مزایای استفاده از شرکت اسپیدکس برای پست به خارج
برخی کالا‌ها مانند اسناد و مدارک و برخی دیگر مانند مرسوله‌های خاص را می‌توان با پست بین الملل به خارج ارسال کرد. اما افراد در این شرایط همواره نگران مسائلی مانند بسته‌بندی، انبارداری، بارگیری و ترخیص هستند. البته هزینه پست را هم نباید فراموش کرد، چون برخی شرکت‌های حمل از استعلام قیمت تا لحظه تحویل، تغییر قیمت نیز دارند.
کد خبر : 934609

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برخی کالاها مانند اسناد و مدارک و برخی دیگر مانند مرسوله‌های خاص را می‌توان با پست بین‌‌الملل به خارج ارسال کرد. اما افراد در این شرایط همواره نگران مسائلی مانند بسته‌بندی، انبارداری، بارگیری و ترخیص هستند. البته هزینه پست را هم نباید فراموش کرد، چون برخی شرکت‌های حمل از استعلام قیمت تا لحظه تحویل، تغییر قیمت نیز دارند.

اما آیا می‌دانید در انتخاب شرکت حمل باید به چه نکاتی توجه کنید؟ آیا می‌دانید مزایای استفاده از شرکت اسپیدکس https://speedexco.com برای پست به خارج چیست؟ آیا می‌دانید چه خدماتی در پست بین‌الملل دریافت می‌کنید؟

چرا از خدمات شرکت اسپیدکس برای پست بین‌الملل استفاده کنید؟

استفاده از خدمات شرکت اسپیدکس برای پست بین‌‌الملل به خارج از کشور مزایای بسیاری برای فرستنده و گیرنده دارد که به شرح زیر هستند.

خدمات پست بین المللی

خدمات پست بین‌المللی به سراسر جهان

یکی از خدمات ویژه اسپیدکس، پست و لجستیک جهانی برای مجموعه‌های زیر است:

  • کسب‌وکارهای تولیدی؛
  • شرکت‌های بازرگانی؛
  • مراکز اعزام دانشجو؛
  • دارالترجمه‌ها؛
  • دانشجوها؛
  • مهاجران و خانواده‌های آن‌‌ها.

خدمات حمل‌ و نقل هوایی سریع و مطمئن

حمل هوایی تنها روش پست بین‌الملل است که در آن اسناد و مدارک و کالاها فوق‌العاده سریع و در امنیت کامل ارسال می‌شوند. حمل هوایی برای کالاهای ارزشمند و همین‌طور کالاهایی با شرایط نگهداری خاص و دارای تاریخ انقضا، بهترین روش حمل خواهد بود.

خدمات حمل مرسولات سنگین و حجیم

گاهی مرسوله شامل مدارک و اسناد نیست که وزن و حجم زیادی نداشته باشد. در برخی موارد، کالای ارسالی ممکن است سنگین و حجیم باشد، در این شرایط باید با شرکت حملی کار کنید که امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات حمل مرسولات سنگین و حجیم را داشته باشد. در این خصوص، شرکت اسپیدکس خدمات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد و می‌تواند علاوه‌ بر حمل هوایی، حمل دریایی و زمینی را نیز ارائه کند.

خدمات ترخیص کالا و آسودگی خیال فرستنده و گیرنده

در پست بین‌الملل، مرحله ترخیص کالا برای فرستنده و گیرنده همواره دغدغه‌ای بزرگ بوده است. در این شرایط، افراد ترجیح می‌دهند با شرکت حمل اسپیدکس کار کنند؛ چون یکی از مزایای استفاده از این شرکت برای پست خارجی، ارائه خدمات ویژه‌ای مانند ترخیص کالا از گمرک‌هاست. به ‌دلیل سال‌ها تجربه حمل و ترخیص و عاملان متعددی که اسپیدکس در گمرک‌های مختلف دارد نه‌تنها مرسوله‌ها به‌سرعت و در امنیت کامل ارسال می‌شوند، بلکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترخیص شده و به دست گیرنده می‌رسند.

خدمات انبارداری تا زمان بارگیری و ترخیص

در برخی موارد ممکن است تا زمان بارگیری مرسوله یا کالاها و ترخیص آن‌ها، کالاها مدتی در انبار فرودگاه یا گمرک بمانند. انبارداری و دریافت کالاها از انبار روند اداری زیادی دارد و شاید هر فردی زمان و دانش کافی برای این کار را نداشته باشد. در این شرایط می‌توانید از خدمات انبارداری تا زمان بارگیری و سپس ترخیص اسپیدکس استفاده کنید.

خدمات بسته‌بندی مطابق با استانداردها و قوانین

هر کالا یا مرسوله‌ای در پست بین‌الملل به بسته‌بندی مطابق ویژگی‌های خاص مرسوله و قوانین حمل بین‌المللی نیاز دارد. کالاهای شکستنی و حساس، کالاهای حجیم، لوازم الکترونیکی و کالاهایی که شرایط ویژه‌ای برای حمل دارند و باید بسته‌بندی خاصی نیز داشته باشند. بنابراین، در زمان انتخاب شرکت حمل برای پست بین‌الملل باید این موضوع را در نظر داشته باشید که خدمات بسته‌بندی را نیز ارائه دهند.

بیمه مرسولات پست بین‌الملل برای اطمینان از سلامت کالاها

پست بین‌الملل زمانی مطمئن و ایمن خواهد بود که برای مرسوله بیمه خریداری شود. بیمه‌نامه باید مطابق با ارزش کالا باشد و از طرفی همه جوانب و نیازهای کالا در آن سنجیده و دیده شود. یکی از مزایای استفاده از شرکت اسپیدکس برای پست به خارج از کشور، خرید بیمه‌نامه‌ای کامل برای افزایش اطمینان خاطر فرستنده و گیرنده از سلامت کالاها حین بارگیری، حمل و ترخیص خواهد بود.

خدمات سیستم ردیابی پیشرفته و لحظه‌ای

ارسال کالا در پست بین‌الملل پایان ماجرا نیست. فرستنده و گیرنده باید بتوانند از طریق سیستمی جامع و پیشرفته، موقعیت و وضعیت مرسوله خود را به‌صورت لحظه‌ای پیگیری کنند. یکی از مزایای استفاده از شرکت اسپیدکس برای پست به خارج، بهره‌مندی از ابزار سیستم ردیابی پیشرفته و لحظه‌ای است. این سیستم به گیرنده و فرستنده اجازه می‌دهد تا به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین وضعیت بسته ارسالی خود را رصد کنند.

ثبات نرخ‌ها و تغییرنکردن لحظه‌ای آن‌ها

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های فرستنده و گیرنده در پست بین‌الملل، ثابت‌نماندن نرخ اعلامی توسط برخی شرکت‌های حمل یا به‌عبارتی تغییر آن از لحظه استعلام قیمت تا زمان ترخیص است. لازم است بدانید وقتی هنگام ورود اطلاعات و استعلام قیمت از اسپیدکس قیمتی برای حمل دریافت می‌کنید، تا لحظه تحویل کالا به گیرنده، کرایه ثابت باقی می‌ماند و به‌هیچ‌وجه تغییر نخواهد کرد.

خدمات مشاوره رایگان برای دریافت بهترین خدمات

برای انتخاب بهترین روش حمل در پست بین‌الملل، به دریافت مشاوره از شرکتی متخصص در این حوزه نیاز دارید. یکی از خدمات ارزش افزوده اسپیدکس، ارائه مشاوره رایگان به مشتریانی است که برای ارسال مرسوله‌های پستی خود به راهنمایی نیاز دارند.

پست بین المللی

پست بین‌الملل با اسپیدکس

هما‌ن‌طور که می‌دانید، تجربه و تخصص شرکت حمل تأثیر زیادی روی سرعت ارسال و امنیت و سلامت کالاهایی دارد که با پست بین‌الملل به خارج ارسال می‌شوند. در این مطلب، با خدمات شرکت پست بین‌الملل اسپیدکس آشنا شده‌اید و می‌دانید که بسته‌بندی، بارگیری، ترخیص و بسیاری خدمات دیگر مانند بیمه‌نامه و رهگیری آنلاین را می‌توانید دریافت کنید.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، خدمات اصلیِ تیم ما نه تنها شامل سرویس‌های اکسپرس ورودی/خروجی (برای مدارک و نمونه کالا) همراه با خدمات انبارداری، صدور بیمه‌نامه، ترخیص از گمرک و تحویل درب‌به‌درب است بلکه واردات/صادرات امن به‌صورت حمل بار هوایی، دریایی و زمینی‎ نیز به‌صورت یکپارچه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ما برای تحویل به دنیا آمده‌ایم و هدفمان دگرگونی تجربه‌ها از حمل ‌و نقل هوایی‌ است. پس، اسپیدکس بهترین گزینه موجود برای اطمینان از سرعت ارسال، سلامت و امنیت مرسوله‌ها خواهد بود.

کارشناسان ما منتظر پیام/تماس شما هستند تا ضمن ارائه مشاوره‌های لازم، نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه ما را هم به اطلاعتان برسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پست خارج از کشور
ارسال نظر
قالیشویی ادیب