دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1403 - 13:10

پیش‌اجلاس جشنواره رایحه حسینی برگزار می‌شود

پیش‌اجلاس جشنواره رایحه حسینی برگزار می‌شود
دبیر جشنواره رایحه حسینی در استان ایلام از برگزاری پیش اجلاس این جشنواره در شهرستان ایوان خبر داد.
کد خبر : 934603

نصرت‌الله حیدری دبیر جشنواره رایحه حسینی در استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از برگزاری پیش اجلاس این جشنواره در شهرستان ایوان در آذر ماه خبر داد و اظهار کرد: جشنواره امامت و مهدویت در راستای معنویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فضای معنوی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و هم‌اکنون چهارمین دوره این جشنواره در حال شکل‌گیری است.

وی اضافه کرد: در استان ایلام این جشنواره با توجه به نقش راهبردی استان در حوزه اربعین جشنواره امامت و مهدویت و جشنواره رایحه حسینی در قالب خاطرات اربعینی، محرم و... در قالب دل نوشته و... با قوت خاصی به پیش می‌رود. بحث فضاسازی جشنواره، ارتباط با استادان، دانشجویان و رسانه‌ها برای دریافت خاطرات اربعینی و انتشار آنها در قالب کتاب و... در حال انجام است و قطعاً این اقدامات تأثیر خوبی در فضای فرهنگی استان و شهرستان‌ها خواهد داشت.

دبیر جشنواره رایحه حسینی از سری برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت بیان کرد: این جشنواره در استان ایلام مورد حمایت مسئولان به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان بوده به‌طوری که یکی از جلسات شورای سیاستگذاری در دفتر وی برگزار شد و سایر مسئولان اعم از استاندار، فرمانداران و مدیران نیز همراه و پشتیبان جشنواره هستند.

حیدری عنوان کرد: مردم، استادان، دانشجویان و مسئولان به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و به‌ویژه جشنواره رایحه حسینی که در سال‌های گذشته باشکوه خاصی برگزار شد، اعتماد کرده و این جشنواره هم به اهداف ترسیمی خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب