دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1395 - 08:52
در گفت‌وگو با آنا

صادقی: مردم علی‌رغم همه تنگناها، تفاوت گرایش اعتدالی و گرایش افراطی را به خوبی درک می‌‌کنند/ در انتخابات آینده رقیب‌ جدی‌ برای روحانی پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده مردم تهران در مجلس در ایام سالگرد پیروزی روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «دولت روحانی دو دوره‌ای می‌شود»، گفت: در انتخابات آینده ریاست جمهوری رقیب‌ جدی‌ برای روحانی پیش‌بینی نمی‌کنم.
کد خبر : 93453

محمود صادقی نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در ارزیابی از پایگاه اجتماعی و سیاسی دولت در سومین سالگرد پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باوجود تنگناهای اقتصادی و تلاشی که نابرجامی‌ها برای سیاه‌نمایی می‌کنند به نظر من، وضع و نگاه عمومی جامعه نسبت به دولت روحانی خیلی مثبت است.


وی ادامه داد: توفیقات دولت زیاد بوده است و ان‌شاءالله در سال جاری در حوزه اقتصادی هم شاهد تحرکی خواهیم بود. در مجموع موقعیت را برای آقای روحانی خیلی مناسب می‌دانم.


نماینده مردم تهران اضافه کرد: مردم علی‌رغم تنگناهایی که وجود دارد، تفاوت بین گرایش اعتدال‌گرا و گرایش افراطی را کاملا درک می‌کنند.


صادقی درباره ادعای برخی مبنی بر تک دوره‌ای شدن دولت روحانی به خاطر مشکلات اقتصادی گفت: از الان نمی‌شود که غیب‌گویی کرد ولی من فکر می‌کنم موقعیت روحانی مناسب است و دودوره‌ای می‌شود. از طرف دیگر من رقیب جدی را برای روحانی پیش‌بینی نمی‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته