دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا مطرح شد

واکنش مدیر ورزشگاه تختی تهران به عکس بیل و فرغون در چمن

واکنش مدیر ورزشگاه تختی تهران به عکس بیل و فرغون در چمن
مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران گفت: بخشی از چمن ورزشگاه ممکن است نیازمند تعویض بوده و برای حمل چمن از فرغون استفاده شده، آیا این مسئله عجیب و غریبی است؟
کد خبر : 934526

محمدرضا مجیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد عکس منتشر شده مبنی بر اینکه برخی کارگران با بیل و فرغون در حال بازسازی چمن ورزشگاه تختی هستند، گفت: در ورزش ما هیجانات خبری زیاد است. چندی قبل فیلمی را صداوسیما منتشر کری درخت انجیر درآمده است و بعدا مشخص شد این فیلم مربوط به ورزشگاه استقلال جنوب در 15 سال پیش بوده است. حالا حکایت بیرون آمدن این عکس است و برخی طوری وانمود می کنند که انگار چه فاجعه ای رخ داده است.

وی افزود: گاهی پیش می آید که در بخشی از زمین مثلا در ابعاد 10 در 10 سانتی متر که باید تکه ای از چمن را تغییر داد. در همان صحنه ای هم که عکس گرفته شده موضوع همین است و باید بخشی از چمن ورزشگاه با چمنی کهدر خزانه بوده جا به جا می شده. خب برای حمل این چمن باید از وسیله ای استفاده می شده است. آیا این باید باعث شود که سروصدا راه انداخته شود؟ این کجایش عجیب و غریب است؟ متاسفانه هیجانات اخبار در ایران ماها را کشته است.

واکنش مدیر ورزشگاه تختی تهران به عکس بیل و فرغون در چمن

مجیدی تاکید کرد: در زدن اخبار دنبال این هستیم که مدام بگوییم چه خبر است اما کسی دنبال تحلیل و دلایل نیست. دیران همه طور توقعی داریم. مثلا به یک مدیر می گوییم باید یک ساختمانی را بسازی اما کسی آیا می پرسد که امکانات مورد نیاز برای ساختن ساختمان داده شده یا نه؟ بعد هم که کار خوب از آب در نیاید می گویند باید مدیر عوض شود و بعد هم کسی نمی گوید مدیر جدید آیا صاحب بیشن و هدف است یا خیر؟ مدیریت به دو چیز مهم بستگی دارد. اول اینکه نیروی انسانی خوب داشته باشی ودوم از نظر مادی در شرایط خوبی باشی.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات ورزشگاه تختی برای بازی فردای پرسپولیس و چادرملو برطرف شده یا خیر گفت: در 17 ماهی که من به این مجموعه آمده ام یک روز تعطیل هم نداشتم و هر روز برای بهتر شدن شرایط این ورزشگاه تلاش کردیم اما اینکه مشکلاتی دارد یا نه باید زمان بدهیم. بالاخره بعد از 10 سال قرار است در این ورزشگاه بازی برگزار شود. باید مسابقه ای انجام شود تا اگر مشکلی هم هست خودش را نشان دهد. از رسانه ها هم می خواهیم اگر مشکلی هم می بینند برای رفع آن و بهتر شدن شرایط به ما کمک کنند نه اینکه فقط تخریب صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب