دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته هفتم لیگ برتر| ادامه جاه‌طلبی پرسپولیس در صورت شکست چادرملو/ برتری بر هوادار رمز خروج از بحران استقلال

هفته هفتم لیگ برتر| ادامه جاه‌طلبی پرسپولیس در صورت شکست چادرملو  برتری بر هوادار رمز خروج از بحران استقلال
پرسپولیس و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر با هدف برتری به دیدار چادرملو و هوادار می‌روند.
کد خبر : 934467

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف چادر کلو اردکان و هوادار تهران خواهند رفت. 

پرسپولیس - چادرملو اردکان 

این اولین تقابل رسمی دو تیم خواهد بود. پرسپولیس در حالی برای اولین بار در فصل جاری در ورزشگاه تختی میزبان خواهد بود که در ۵ بازی ۱۱ امتیاز اندوخته و با توجه به یک بازی معوقه‌ای که دارد در بازی امروز به دنبال کسب پیروزی هستند تا بخت صعود به صدر جدول را از دست ندهند. سرخپوشان پایتخت که در آخرین بازی لیگ برتر خود برنده دربی شدند در دومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا در خانه برابر پاختاکور متوقف شدند تا کماکان در انتظار کسب نخستین پیروزی آسیایی باقی بمانند. امید عالیشاه که در دربی مصدوم شد همانند بازی با پاختاکور مصدوم است اما مرتضی پورعلی گنجی بعد از چند هفته غیبت به شرایط بازی رسیده است.

سعید اخباری در ۶ بازی با چادرملو تازه لیگ برتری شده ۸ امتیاز گرفته تا توجهات را به خود جلب کند اما این مربی جویای نام با شاگردانش کار بسیار سختی در ورزشگاه تختی خواهد داشت. کسب امتیاز از خانه پرسپولیس باعث می‌شود تا نگاه‌ها بیش از پیش به سوی نماینده اردکان جلب شود.

هوادار - استقلال

استقلال در حالی با هوادار در ورزشگاه شهدای شهر قدس دیدار می کند که هر ۷ بازی قبلی را برا این حریف با برتری به پایان رسانده است. این بار شرایط آبی‌پوشان متفاوت با دیگر رویارویی‌ها خواهد بود. استقلال از ۵ بازی تنها ۵ امتیاز کسب کرده تا رتبه‌ای دورقمی داشته باشد اگرچه یک بازی معوقه دارد. شکست در دومین دیدار لیگ نخبگان پس از باخت دربی، به رغم برتری در گام نخست نقطه پایانی بر سرمربیگری جواد نکونام در استقلال بود تا سهراب بختیاری زاده با وجود سیل انتقادات به انتخاب هیئت مدیره، سرمربی موقت شود و او هم در نشست خبری قبل از بازی شرکت نکرد تا حواشی بیشتر نشود.

هوادار از ۶ بازی تنها ۳ امتیاز گرفته و قعرنشین است. سید مهدی رحمتی که سال‌ها دروازه‌بان اول استقلال بوده در قامت سرمربی حریف برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد. هوادار آخرین تیمی بود که سرمربی خود را انتخاب کرد و هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. کسب امتیاز از استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس می‌تواند از لحاظ روحی این تیم را به دور شدن از انتهای جدول با انگیزه‌تر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب