دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در تجمع دانشجویی در حمایت از جوانان و رزمندگان مقاومت؛

سردار وحیدی: دشمن توهم از نیل تا فرات را داشت اما حتی نتوانست از خود دفاع کند

سردار وحیدی: دشمن توهم از نیل تا فرات را داشت اما حتی نتوانست از خود دفاع کند
فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران در تجمع دانشجویی در حمایت از جوانان و رزمندگان مقاومت گفت: دشمن توهم از نیل تا فرات را داشت اما توهماتش بر باد رفت و به دنبال دفاع از خودش در یک محدوده کوچک برآمد.
کد خبر : 934465

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سردار احمد وحیدی، وزیر سابق کشور و فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران در تجمع دانشجویی در حمایت از جوانان و رزمندگان مقاومت اظهارکرد: بعد از ۶۰ سال کاری که دنیای عرب به خود ندیده بود را شهید نصرالله با اخراج صهیونیست‌ها از جنوب لبنان انجام داد. در ۱۹۹۶ که رژیم صهیونیستی علیه حزب الله عملیات کرد و چندین کشتار آفرید، اما آنکه پیروز خارج شد حزب الله قهرمان و سیدحسن نصر الله بود.  

وی افزود: ارتش تا بُن دندان مسلح صهیونیستی موقعی که فرار کردند هنوز غذایشان در سنگر‌ها گرم مانده بود، بار‌ها گفتند می‌خواهیم اسلحه را از دست حزب الله خارج کنیم، اما شکست خوردند.

سردار وحیدی با اشاره به تلاش‌های شهید سیدحسن نصرالله برای جبهه مقاومت و امنیت منطقه گفت: سید حسن نصرالله در کنار سوریه ماند تا خط مقدم مقاومت سقوط نکند. نصرالله در مقابل داعش ایستاد و اجازه نداد پای آن در لبنان باز شود. وقتی جنگ بوسنی رخ داد در دفاع از ملت بوسنی ایستادند.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه تأکید کرد: دشمن توهم از نیل تا فرات را داشت، اما توهماتش بر باد رفت و به دنبال دفاع از خودش در یک محدوده کوچک برآمد.

وی تأکید کرد:  تلاش رژیم صهیونیستی برای ورود زمینی آنچنان طوفانی پاسخ داده شد که با تعداد زیادی از به هلاکت رسیدن صهیونیست ها همراه گردید. چندین ناو آمریکایی در کنار کشورهای اروپایی به دنبال مقابله با موشک های ایران بودند اما تمام آنچه بافته بودند پنبه شد. دشمن تصور میکرد با شهادت فرماندهان می تواند حزب الله را متوقف کند. همه جای رژیم صهیونیستی را می توان با موشک های ایرانی شخم زد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب