دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 19:42

2 دانشجوی دانشگاه آزاد به شهادت رسیدند

2 دانشجوی دانشگاه آزاد به شهادت رسیدند
۲ تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حمله تروریستی نیکشهر به شهادت رسیدند.
کد خبر : 934382

به گزارش خبرنگار آنا در حملات وحشیانه و تروریستی استان سیستان و بلوچستان پس از برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها در مدرسه محسنین شیخان شهر بنت، دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر به شهادت رسیدند.

پرویز کدخدایی فرزند محمد کریم دانشجویی رشته علوم ورزشی مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ کد رشته زاهدان محل برگزاری کلاس نیکشهر و مجیب بلوچی فرزند عمر دانشجوی رشته آموزش ابتدایی مقطع کاردانی ناپیوسته ورودی پردیس آموزشی «بنت» دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر به همراه دو تن از بسیجیان شهر بنت در حملات تروریستی وحشیانه شهر بنت به شهادت رسیدند.

کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت مظلومانه دانشجویان فرهیخته و گرامی پرویز کدخدایی و مجیب بلوچی به همراه دو تن از بسیجیان جان برکف و سلحشور در حمله کوردلانه و وحشیانه گروهک‌های تروریستی به شهر بنت با صدور پیامی این ضایعه دردناک و غم‌انگیز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت مظلومانه دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان (مرکز نیکشهر) پرویز کدخدایی و مجیب بلوچی و دو تن از بسیجیان انقلابی و سلحشور شهرستان نیکشهر در حمله ددمنشانه و ناجوانمردانه به شهر بنت بسیار مایه تأسف و اندوه فراوان مردم شهید پرور کشور، استان و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی شد.

اینجانب با محکومیت شدید این اقدام تروریستی، با نهایت تأسف و تاثر، این شهادت جانسوز را به محضر مقام عظمای ولایت، مردم غیور استان سیستان و بلوچستان، اهل بیت معزز شهیدان والامقام و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای روح پاک و ملکوتی این شهیدان دانشجو رحمت واسعه الهی و رضوان و آسایش بهشتی و علو درجات و برای بازماندگان و خانواده ارجمند ایشان صبر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب