دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 17:00
در گفت‌وگو با المنار مطرح شد؛

سخنگوی شورای نگهبان: مسیر مقاومت ادامه دارد/ جنایات صهیونیست‌ها نتیجه سکوت مجامع بین‌المللی است

سخنگوی شورای نگهبان: مسیر مقاومت ادامه دارد  جنایات صهیونیست‌ها نتیجه سکوت مجامع بین‌المللی است
دکتر طحان نظیف گفت: جنایات صهیونیست‌ها نتیجه سکوت مجامع بین‌المللی است.
کد خبر : 934363

به گزارش خبرگزاری آنا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله در گفت‌وگو با المنار اظهار داشت: امروز توفیقی بود تا در دفتر حزب‌الله پرافتخار در تهران حاضر شدم تا سلام و عرض تسلیتی به این عزیزان و ملت عزیز لبنان داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم ایران و همه آزادگان جهان، از فراق مردان بزرگ و مجاهدان دلیری همچون سیدحسن نصرالله محزون و غمگین هستند. خودمان را در این غم بزرگ با مردم لبنان شریک می‌دانیم.

طحان‌نظیف با بیان اینکه راه مقلدان امام خمینی (ره) جز شهادت نیست، گفت: انتهای این مسیر پیروزی است. این عزیزان یک عمر در جستجوی شهادت بودند و سرانجام به مراد خودشان رسیدند.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه بیان داشت: سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر قانون اساسی می‌باشد، حمایت از مستضعفین و دفاع از محور مقاومت است.

وی افزود: با رفتن این فرماندهان و مجاهدان کبیر، مسیر ادامه دارد. اکنون همگان وظیفه خود می‌دانند که با انگیزه بیشتر، مسیر را ادامه دهند.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان در پایان این نکته را هم بیان کرد: این فجایع و جنایاتی را که این روز‌ها در غزه و لبنان مشاهده می‌کنیم، نتیجه کوتاهی و بی‌توجهی مجامع بین‌المللی است. این روز‌ها می‌بینیم متاسفانه هم حقوق بشر و هم حقوق بشردوستانه از سوی این رژیم پایمال می‌شود. بیش از ۴۰ هزار نفر در غزه و بیش از یک هزار نفر در لبنان به شهادت رسیدند، اما مجامع بین‌المللی همچنان بی‌تفاوت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب