دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 15:27

کلاس‌های درس به موزه دفاع مقدس برده شود

کلاس‌های درس به موزه دفاع مقدس برده شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: پیشنهاد می‌شود که بخشی از کلاس‌های درس دفاع مقدس به موزه دفاع مقدس برده شود.
کد خبر : 934352

به گزارش خبرنگار آنا، سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین عملیات صادق ۲ و موشک‌باران اراضی اشغالی موجب امید تازه‌ای برای جبهه مقاومت و پایان انتظار از نگرانی پاسخگویی دوماهه ترور شهید اسماعیل هنیه شد و این حرکت مقدمه فروپاشی رژیم کودکش صهیونیستی خواهد بود.

وی عنوان کرد: شهید مجاهد سیدحسن نصرالله دست پروده رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری بود و نبود وی موجب خسارت سنگین به جبهه مقاومت شد. به امید خدا خون این شهدای مظلوم موجب افول هر چه سریع‌تر رژیم صهیونیستی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان افزود: استادان درس آشنایی با دفاع مقدس به جز در دانشگاه آزاد اسلامی در هیچ دانشگاه دیگری چنین درسی را ندارند و کار و فرصت بسیار ارزشمندی است. بالای ۹۰ درصد دانشجویان متولد بعد از دفاع مقدس هستند و گا‌هی مشاهده می‌شود که بعضی از این دانشجویان با تبلیغات سنگین دشمن نسبت به دین، انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین شده‌اند؛ بنابراین اگر این جوان در کلاس درس دفاع مقدس حضور یابد، ممکن است این درس برایش بسیار تأثیرگذار باشد و از این جوان به‌عنوان رویش‌هایی برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود بیاید.

طاهری بیان کرد: پیشنهاد می‌شود که بخشی از کلاس‌های درس دفاع مقدس را به موزه دفاع مقدس برده شود تا دانشجویان در محیط آنجا نسبت به واقعیت‌ها و حقایق دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

به گزارش آنا، در پایان مراسم از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس و استادان درس دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب