دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 15:02

پوستر سومین جشنواره ملی «دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)» رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره ملی «دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)» رونمایی شد
دبیرخانه سومین جشنواره ملی «دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک گشایش یافت.
کد خبر : 934341

به گزارش خبرنگار آنا، دبیرخانه سومین جشنواره ملی «دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)» با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک گشایش یافت و از پوستر جشنواره رونمایی شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک در حاشیه افتتاح دبیرخانه جشنواره ملی «دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)» از سری برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار آنا گفت: این جشنواره برای سومین سال متوالی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت و بنیاد بین‌المللی غدیر در چهار رده سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال، ۱۸ تا ۳۵ سال، ۳۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

عزت‌الله نصیری با تشریح نحوه برگزاری و چگونگی شرکت در جشنواره ملی نامه‌ای به امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف اظهار کرد: برای شرکت در مسابقه تعداد کلمات متن نامه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کلمه برای رده‌های یک و ۲ و تعداد کلمات متن نامه بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه برای رده‌های ۳ و ۴ است.

وی با بیان اینکه محدودیتی در نگارش نامه‌های متعدد نیست، ادامه داد: هر فرد می‌تواند تا پایان مهلت فراخوان متن خود را به آدرس https://emamat.iau.ir (از مرورگر کروم) بارگذاری کند و شرکت‌کنندگان در پایان متن نامه رده سنی خود را نیز هشتگ کنند.

پوستر سومین جشنواره ملی «دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)» رونمایی شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک درباره داوری و برگزیدگان این جشنواره بیان کرد: داوری آثار این جشنواره توسط داوران مطرح کشوری انجام می‌شود و در آیین اختتامیه که در آستانه ولادت حضرت ولی‌عصر  عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف برگزار می‌شود، به نفرات برگزیده جوایز ارزنده و نفیسی اهدا می‌شود.

نصیری یادآور شد: دلنوشته‌ای برای امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف با محور زیارت جامعه کبیره انجام می‌شود و شروع دل‌نوشته‌ها می‌تواند به دلخواه یکی از فراز‌های زیر باشد که برگرفته از محتوای زیارت جامعه است:

- سلام امام زمانم، می‌دانم هیچ آغازی زیباتر از سلام و هیچ آرزویی ارزشمندتر از سلامتی نیست، این دو را با هر تپش قلبم تقدیم شما می‌کنم.

- سلام امام زمانم می‌دانم شما حضور خدا در زمین هستید.

- سلام امام زمانم می‌دانم با شما می‌توانم خدای مهربانم را بشناسم.

- سلام امام زمانم می‌دانم شما معیار سنجش خوبی‌ها و بدی‌ها هستید.

- سلام امام زمانم می‌دانم عالم هستی به احترام وجود شما پابرجاست.

- سلام امام زمانم می‌دانم دوستی با شما یعنی خوشبختی.

- سلام امام زمانم می‌دانم به برکت وجود شما من از آسمان، زمین، باران و زیبایی‌های عالم لذت می‌برم.

- سلام امام زمانم من منتظر آمدن شما و برپایی دولت شمایم. 

- سلام امام زمانم میخواهم فرمانبر و سرباز لشکرتان باشم.

- سلام امام زمانم می‌دانم پاداش دوستی با شما بهشت رضوان است.

- سلام امام زمانم با شما همیشه حالم خوب است و اشک شوقم جاریست و پر از آرامشم، پس دوستت دارم.

- سلام امام زمانم می‌دانم با تلاوت آیه «رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا» شما مراقب من و زندگی‌ام خواهید بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب