دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون وزیر علوم: لزوم افزایش خدمات الکترونیکی به دانشجویان

معاون وزیر علوم: لزوم افزایش خدمات الکترونیکی به دانشجویان
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: لزوم افزایش خدمات الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است به نحوی که سبب شویم تا دانشجویان بدون اتلاف وقت و به صورت الکترونیکی از خدمات این سازمان بهره مند شوند.
کد خبر : 934301

به گزارش خبرگزاری آنا، سعید حبیبا معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان از ادارات و بخش‌های مختلف این سازمان بازدید و با روند کاری کارکنان آشنا شد.

در این دیدار حبیبا با حضور در محل کار یکایک همکاران سازمان امور دانشجویان، از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت رسانی قرار گرفت.

کارمندان نیز در فضایی صمیمی به بیان مشکلات و مسائل کاری و پیشنهاد راهکار‌هایی برای بهبود خدمت رسانی پرداختند.

رئیس سازمان امور دانشجویان در دیدار با کارکنان این سازمان ضمن تایید بر تکریم ارباب رجوع گفت: لزوم افزایش خدمات الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است به نحوی که سبب شویم تا دانشجویان و دیگر افرادی که برای دریافت خدمات به این سازمان مراجعه می‌کنند بدون اتلاف وقت و به صورت الکترونیکی از خدمات این سازمان بهره‌مند شوند.

حبیبا ادامه داد: اکنون افتخار می‌کنیم که در سازمان امور دانشجویان با مجموعه‌ای از نیرو‌های مخلص، توانمند، فرهیخته و دارای روحیه جهادی مواجه هستیم که برغم همه سختی‌ها، مخالصانه، صادقانه به مردم خدمت می‌کنند.

معاون وزیر علوم در پایان، آشنایی بهتر و بیشتر با ماهیت و ابعاد و جوانب مختلف کار در این مجموعه تخصصی و اهتمام جدی در رفع مشکلات موجود را از مهمترین اهداف این بازدید‌های میدانی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب