دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1403 - 22:03

عراقچی: اختلافی بین دولت و سایر نهادها برای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد

عراقچی: اختلافی بین دولت و سایر نهادها برای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد
زیر امور خارجه کشورمان گفت: اختلافی بین دولت و سایر نهادها برای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد و تصمیماتی که در کشور در سطوح عالی گرفته می شود توسط همه مجریان و نهاد ها اجرا خواهد شد.
کد خبر : 934211

به گزارش خبرگزاری آنا، سید عباس عراقچی در گفت وگویی با اشاره به ادعای رسانه‌های خارجی در خصوص اختلاف دولت و سایر بخش‌های کشور برای پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی افزود: این سیاست رسانه‌های خارجی برای دو قطبی کردن جامعه است و این موضوع اصلا موضوعیت ندارد، دولت با مجموعه حاکمیت کاملا هماهنگ است و هیچ تردیدی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: تصمیماتی که در کشور در سطوح عالی گرفته می‌شود توسط همه مجریان و نهادها اجرا خواهد شد و دشمنان آرزوی اینکه بتوانند بین قوا و نهادهای مختلف کشور اختلاف ایجاد کنند را به گور خواهند برد.

عراقچی در خصوص لفاظی‌های اخیر سران رژیم صهیونیستی خطاب به دولت و مردم ایران نیز گفت: دشمنان ما مجموعه توان سیاسی، امنیتی، نظامی و رسانه‌ای را علیه ایران به کار گرفتند و نشان می‌دهد در موضع ضعف قرار دارند که تمام توان خود را برای مقابله با محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار دادند و بیش از ۴۴ سال است مردم هوشیار ایران در معرض این تبلیغات رسانه‌ای هستند و هیچگاه گوش به این صحبت‌ها نداده و دشمنان در اهداف خود ناکام ماندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب