دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سلطانی: اصالت پرسپولیس نباید با یک جعل لکه دار شود/ وضعیت تیم در لیگ نخبگان نباید وخیم تر نشود

سلطانی: اصالت پرسپولیس نباید با یک جعل لکه دار شود  وضعیت تیم در لیگ نخبگان نباید وخیم تر نشود
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اصالت پرسپولیس نباید با جعل سند پزشکی لکه دار شود.
کد خبر : 934194

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه پرسپولیس با از دست دادن ۵ امتیاز در دو هفته ابتدایی لیگ نخبگان آسیا، موقعیت خود را برای صعود به مرحله حذفی به خطر انداخت، اظهار کرد: فوتبال ما شانسی شده است، اصلاً ثبات نداریم. یک روز خیلی خوب و یک روز به دور از انتظار بازی می‌کنیم. پرسپولیس در خانه الاهلی بسیار بهتر بازی کرد ولی گل نزد تا نماینده عربستان برنده شود. بازی با پاختاکور که انتظار می‌رفت برنده شود خیلی زود به گل رسید، اما در ادامه تیمی شد که نمی‌شناختیم و آن قدر به حریف فضا داد که اگر دقت می‌کرد برنده می‌شد. حالا یک امتیاز داریم و ۶ بازی مهم که نباید بلغزیم، چون صعودمان به خطر می‌افتد.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: بزرگ‌ترین مشکل این روز‌های پرسپولیس و استقلال این است که نمی‌توانند روی زمین با کیفیت میزبان حریفان آسیایی خود باشند. پرسپولیس برابر پاختاکور آن تیمی نبود که توقع ان را داشتیم. کیفیت زمین هم روی بازی تیم تأثیر گذاشته بود. از طرفی تیم نباید متکی به اورونوف باشد. این بازیکن مصدوم شده و هنوز به آمادگی مدنظر نرسیده، گاریدو باید تیمش را به شکلی هدایت کند که بود و نبود یک بازیکن فرقی نداشته باشد. ضمن اینکه ورزشگاه آزادی هم زمین چمن خوب داشت و هم حمایت بالای ۷۰ هزار نفری از تیم، قطعاً در چنین شرایطی برنده می‌شدیم. از حالا ۶ بازی باقی مانده و نباید درنگ کرد. پرسپولیس باید از بازی بعدی با السد قطر، پیروزی‌های خود را در لیگ نخبگان شروع کند. پرسپولیس به خودش بیاید قبل از آنکه اوضاع وخیم‌تر شود.

وی در مورد جریمه یک میلیارد تومانی پرسپولیس به خاطر جعل سند پزشکی نبیل باهویی تصریح کرد: متأسفانه دروغ گفتن بلای جان زندگی ما شده است. وکیل باشگاه به چه دلیل گفت پرسپولیس تبرئه شده در حالی که سند جعل پزشکی رو شده است. یعنی نمی‌دانند شأن و مرتبه پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار کجاست؟ دروغ گفتن وکیل باشگاه پرسپولیس باعث می‌شود تا اعتماد خود را به باشگاه‌مان از دست بدهیم. این موضوع به بیرون از ایران سرایت می‌کند و برای نام بزرگ پرسپولیس بد است. اصلاً چه دلیلی داشت بازیکنی که مصدوم بود جذب پرسپولیس شود که با تشدید مصدومیت او برای حفظ یک سهمیه خارجی جعل سند پزشکی صورت گیرد. ایجنت باهویی چه کسی بوده که به خاطر رابطه‌ای که با باشگاه داشته موفق شده تا بازیکن مدنظر خود را وارد تیم کند. فقط اعصاب‌مان خورد می‌شود، چون اصالت پرسپولیس نباید با چنین کارهایی لکه دار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب