دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ثبت نام آغاز شد؛

آغاز نام نویسی وام ودیعه مسکن/ اعطای وام به دانشجویان شاغل نوبت دوم فراهم شد

آغاز نام نویسی وام ودیعه مسکن  اعطای وام به دانشجویان شاغل نوبت دوم فراهم شد
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با شروع سال تحصیلی جدید ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی در صندوق رفاه دانشجویان کلید خورد.
کد خبر : 934180

به گزارش خبرگزاری آنا، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز تاکید بر نکوداشت یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با شروع سال تحصیلی جدید از اول مهرماه سال جاری آغاز گردیده است و این مهم تا اول آذر ادامه خواهد داشت.

گنجی افزود: از ابتدای ماه مهر تا امروز حدود ۷۰ نفر دانشجو درخواست ثبت نام برای وام ودیعه مسکن در سامانه صندوق رفاه دانشجویان داشته اند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: در راستای اهمیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امسال وام ودیعه مسکن دانشجویی در تهران ۲۰۰ میلیون‌تومان شده است، همچنین این وام در شهر‌های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و کمتر به ۱۰۰ میلیون تومان و در شهر‌های با جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

گنجی در پایان با اعلام خبری خوب، گفت: امسال هم دانشجویان شاغل و هم دانشجویان غیرشاغلِ دانشگاه‌های دولتی و هم دانشجویان نوبت دوم این دانشگاه‌ها مشمول دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب