دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1403 - 13:57

صفری: در جنگ میان نگرش تمدن اسلامی با سرمایه‌داری قرار داریم

صفری: در جنگ میان نگرش تمدن اسلامی با سرمایه‌داری قرار داریم
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی تأکید کرد: امروز در جنگ میان نگرش تمدن اسلامی با نگرش سرمایه‌داری قرار داریم.
کد خبر : 934149

به گزارش خبرنگار آنا، حسین صفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در این دیدار با اشاره به حادثه ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: همانگونه که مشرکان در شرک خود با یکدیگر اتحاد و بر عقاید خود پافشاری دارند، انسان‌های برحق نیز باید بر رویه توحیدیشان متحد باشند که شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی نیز یک نگرش متفاوت در برابر نظام‌های سرمایه‌داری و کمونیستی بود، به عبارتی بدعتی توسط نخبگان نظام اسلامی رقم خورده و شجره طیبه انقلاب شکل گرفت.

صفری با بیان اینکه امروز در جنگ میان نگرش تمدن اسلامی با نگرش سرمایه‌داری قرار داریم، ادامه داد: متولیان نگرش سرمایه‌داری به این دلیل که نتوانستند به اهداف خود دست یابند، گرایش‌های مختلف نظیر زن‌سالاری و ... را ایجاد و تلاش کردند تا طرفداران نگرشِ «نه شرقی، نه غربی» را کوچک و فرقه‌ فرقه سازند.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی اگر با یکدیگر هم‌صدا نبوده و جزیره‌ای عمل کنیم، به نتایج درستی نخواهیم رسید. 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی افزود: با برگزاری نشست‌های تبیینی به‌دلیل تقویت حوزه شناختی بر نگرش جمهوری اسلامی با قوه تعقل استوار باشیم و این سنگر را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی هم ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی افزود: بندرانزلی از نظر فرهنگی و شهری قدمت زیادی دارد و یکی از شهر‌های مهم استان گیلان به شمار می‌آید.

متولیان نگرش سرمایه‌داری دنبال کوچک‌سازی طرفداران نگرشِ «نه شرقی، نه غربی» هستند

جانباز توضیح داد: مردم بندرانزلی بسیار مؤمن و با اصالت فرهنگی هستند که این ویژگی‌ها بندرانزلی را به یک شهر متفاوت تبدیل کرده است.

وی افزود: بنابراین مسئولانی که در شهرستان بندر انزلی خدمت می‌کنند، باید موارد فوق را مدنظر قرار دهند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب