دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 12:56

چرا کودکان یمنی پول توجیبی خود را به حساب سازمان ملل متحد واریز کردند؟ + تصاویر

شماری از کودکان یمنی در اعتراض به اقدام سازمان ملل متحد در خارج کردن نام ائتلاف عربستان از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان، مبالغی را به جهت جبران ادعای قطع بودجه دولت‌های عربی به این سازمان پرداخت کردند.
کد خبر : 93412

به گزارش گروه بین‌الملل متحد خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، کودکان یمنی در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در صنعا تجمع و نسبت به موضع این سازمان درباره خارج کردن نام ائتلاف عربی به رهبری عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان اعتراض کردند.


در جریان این تجمع اعتراض‌آمیز که از سوی تعدادی از مدیران دفتر سازمان ملل متحد در صنعاء ترتیب داده شد، کودکان یمنی پول توجیبی خود را برای متوقف کردن کشتار کودکان در کشورشان به سازمان ملل متحد دادند.


کودکان یمنی در تجمع خود با عنوان «کودکان یمنی به سازمان ملل متحد کمک مالی می‌کنند»، خواهان آزادی عمل سازمان ملل متحد و جلوگیری از اقدامات لابی سعودی‌ها شدند و با حمل پلاکارد، تجاوزگری به یمن و کودکان این کشور را محکوم کردند.


آن‌ها از جامعه بین‌المللی و ملت‌های آزاده جهان خواستند سازمان ملل متحد را در فهرست ننگین خود به خاطر مشارکتش در قتل کودکان یمن قرار دهند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته