دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رشیدی: با این شرایط استقلال نمی‌تواند کمر راست کند/ انتخاب جانشین نکونام در این وضعیت کار سختی است

رشیدی: با این شرایط استقلال نمی‌تواند کمر راست کند  انتخاب جانشین نکونام در این وضعیت کار سختی است
مربی سابق استقلال گفت: نکونام اصرار به رفتن دارد و بعید می دانم که در استقلال بماند.
کد خبر : 934090

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص شکست استقلال در خانه السد قطر اظهار کرد: استقلال درگیر مشکلات درون تیمی و خانوادگی است و برای همین نمی‌تواند بازی همیشگی خود را ارائه کند. اشتباهات خط دفاعی زیادی است و متأسفانه دروازه‌بان تیم هم با اشتباه دور از انتظار خود باعث شد تا السد به گل برسد. وقتی تیم تمرکز ندارد طبیعی است که نمی‌تواند بازی خود را انجام دهد. نکونام در دومین فصل سرمربیگری خود باید ایراد‌ها را برطرف کند. تیم او پر اشتباه‌تر از فصل قبل بازی می‌کند. در خط حمله هم شاهد عملکرد ضعیف بازیکنان هستیم. بی دقتی در زدن ضربات آخر کاملاً مشهود است. نمی‌دانم چرا بازیکنان در حد نام استقلال بازی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: با این روند استقلال نمی‌تواند کمر راست کند و نتایج خوبی بگیرد. باید نقاط ضعف تیم برطرف شود. نکونام بعد از دربی استعفا کرد که با آن مخالفت شد، بعد از شکست به السد هم بار دیگر خواسته تا جدا شود. رفتن او دردی را دوا نمی‌کند. هیئت مدیره باشگاه نباید با رفتن او موافقت کند چون انتخاب جانشین برای نکونام کار سختی است. هر کسی را سرمربی کنند به زمان نیاز دارد تا در تیم جا بیفتد و قطعاً قول قهرمانی نمی‌دهد چون خودش تیم را نبسته است. مربی خارجی که بیش از اندازه به زمان نیاز دارد تا بتواند از تیم شناخت پیدا کند. بنابراین نکونام اگر بماند و به اختلافات خود با مدیریت خاتمه دهد، می‌تواند تیمی که خودش بسته را به نتایج خوبی برساند. البته نکونام اصرار به رفتن دارد و بعید می دانم که در استقلال بماند و اگر این اتفاق رخ داد هیئت مدیره باید سرمربی کاربلدی را پس از جدایی نکونام انتخاب کند. 

مربی سابق استقلال درباره علت افت سید حسین حسینی در دو بازی اخیر عنوان کرد: تعجب می‌کنم کاپیتان استقلال نمی‌تواند مثل قبل منجی تیمش شود. او در فصول اخیر بازی‌های بسیار خوبی انجام می‌داد و در جام جهانی هم برای ایران بازی کرد. مشخص نیست این فصل در تمرینات خود دچار ایراد شده یا مسئله روحی روانی برای او ایجاد شده، اما هر چه هست حسینی را در شرایطی قرار داده که در دربی و بازی با السد قطر، شرایط خوبی نداشت و مرتکب اشتباهاتی شد. به نظرم خالد آبادی می‌تواند فیکس شود تا حسینی استراحت کند و به تمرکز برسد. حسینی بار‌ها دروازه استقلال را نجات داده ولی شرایط به شکلی است که از روز‌های خوب خود فاصله گرفته است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب