دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

تصویب نامگذاری معبری به نام شهید نصرالله/ ورود دادستانی به ماجرای تابلوهای موزه امام علی(ع)

تصویب نامگذاری معبری به نام شهید نصرالله  ورود دادستانی به ماجرای تابلوهای موزه امام علی(ع)
عضو شورای شهر گفت: اخیراً مستندات جدیدی درباره تابلوهای موزه امام علی(ع) به دست آمده است و امیدواریم دستگاه قضا با افراد خاطی بدون ملاحظات سیاسی برخورد قاطع داشته باشد.
کد خبر : 934082

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز با قید یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله با  ۱۸ رای موافقت کردند.

معبر و بزرگراهی به نام شهید بزرگوار نامگذاری خواهد شد. همچنین قرار است بزودی معبری به نام شهید سردار نیلفروشان نامگذاری شود.

ورود دادستانی تهران به ماجرای تابلوهای موزه امام علی(ع)

مهدی اقراریان؛ عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، با اشاره به ورود دستگاه قضا به حواشی اخیر درباره تابلوهای موزه امام علی(ع) اظهار کرد: پیشاپیش از دستگاه قضا بابت ورود به این موضوع قدردانی می‌کنم.

وی افزود: اخیراً مستندات جدیدی درباره تابلوهای موزه امام علی(ع) به دست آمده است و امیدواریم دستگاه قضا با افراد خاطی بدون ملاحظات سیاسی برخورد قاطع داشته باشد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران همچنین به پاسخ‌های نامناسب شهرداری به تذکرات اعضای شورا اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی از پاسخ‌های شهرداری یا ناقص بوده و یا قانع‌کننده نیست و در مواردی نیز مستندات لازم به شورا ارسال نمی‌شود. به همین دلیل از شهردار تهران درخواست می‌کنم که پاسخ‌های مناسب همراه با مستندات کامل به شورا ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب